תרבות ופנאי

מגישת הטלוויזיה האהובה פורצת בבכי: צפו בתיעוד המרגש

בתוכנית האירוח שלה "בסלון עם צופית גרנט", אירחה מגישת הטלוויזיה את הזמרת קורין אלאל. במהלך השיחה, קורין אלאל סיפרה על האירועים הקשים שחוותה בילדותה בבית הספר בתוניס: "המורים ידעו שאני יהודייה אבל זה לא היה לטובתי". בהמשך, התבקשה הזמרת לשיר את "אין לי ארץ אחרת". כיצד הגיבה צופית גרנט לביצוע של קורין אלאל? צפו בביצוע המרגש

מערכת ice | 
צופית גרנט (צילום פייסבוק/ אבודים עם צופית גרנט)
צופית גרנט, מגישת תוכנית הטלוויזיה "ללא גבולות" המשודרת בערוץ 13, מרבה לרגש את הצופים והצופות כאשר היא מצליחה להפגיש בין בני משפחה אשר ביניהם נותק הקשר במשך שנים רבות. לאחרונה החלה צופית גרנט לארח ידוענים שונים בתוכנית האירוח הייחודית שלה המכונה "בסלון עם צופית גרנט", במסגרת הפלטפורמה מש"ב. 
בתוכנית האחרונה אירחה צופית גרנט את הזמרת קורין אלאל, אשר סיפרה בכאב על האנטישמיות שחוותה בילדותה בתוניס, בטרם עליית משפחתה לישראל. "המורים ידעו שאני יהודייה אבל זה לא היה לטובתי. הייתי מקבלת כל מיני עונשים שלא ראיתי אף תלמידה לא הייתה מקבלת עונשים כאלה. אם לא ידעתי לענות תשובות והיו לי 10 נקודות רעות, היו שמים לי כמו נר של חנוכה אבל במקום נר היו שמים לי שתי אוזני חמור והייתי הולכת עם זה כל הבית ספר במשך יום שלם", כך סיפרה אלאל לגרנט. 
גרנט, אשר הופתעה מסיפוריה הקשים של חברתה, נותרה ללא מילים. הזמרת הוותיקה המשיכה בדבריה וסיפרה על אחד העונשים החמורים שחוותה מצד מוריה בבית הספר בתוניס. "צחקתי בשיעור כי ילדה דגדגה אותי מאחורה והמורה קשרה אותי עם חבל כמו אינדיאני. היא קשרה אותי לכיסא יום שלם".  
בהמשך השיחה, הודתה צופית גרנט בפני קורין אלאל כי השיר "אין לי ארץ אחרת" מעסיק אותה בימים האחרונים. לדברי גרנט, בעקבות המלחמה, היא החלה לזמזם לעצמה את השיר המוכר והאהוב בכדי להזכיר לעצמה כי על אף הקושי הרב שהמדינה חווה בימים אלו, לא קיימת עבור העם היהודי ארץ אחרת. 
 
@mashav.tv

בכל השנים, השיר "אין לי ארץ אחרת", שכתב אהוד מנור והלחינה קורין אלאל, סימל את האהבה שלנו לארץ. אבל היום, אל מול גל האנטישמיות בחו"ל, הוא מקבל משמעות חדשה. #ישראלי #מוזיקה #שירים #מוזיקהישראלית #איןליארץאחרת

♬ סאונד מקורי - משב

בתגובה לכך, אמרה קורין אלאל: "כל השנים שהשיר הזה קיים, הייתה לו משמעות כזאת מעלינו, מההרגשה של האהבה שלנו לארץ. פתאום עכשיו, זה נהיה אמיתי". לאחר שאלאל התבקשה לשיר את השיר האהוב "אין לי ארץ אחרת", אשר נכתב על ידי אהוד מנור והולחן על ידה, נעתרה הזמרת הוותיקה לבקשה. צופית גרנט, שהתרגשה מביצוע של אלאל, פרצה בבכי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה