ויראלי

צופית גרנט מתפוצצת מכעס: "מה אכפת לי ממך ומהילדים שלך?"

צופית גרנט בראיון עצבני במיוחד: "לעזתים אין לי שום חמלה. החזקתם חטופים בדירות שלכם, הכתב של אלג'זירה בלתי מעורב? מה אכפת לי ממך ומהילדים שלך?"
מערכת ice |  2
צופית גרנט (צילום כאן 11)
לרוב, תשמעו את מנחת הטלוויזיה ומגישת 'אבודים' ברשת 13 צופית גרנט, מדברת בצורה רגועה, מלאה בחמלה וברוך, אבל נושא אחד גורם לה לשנות את הטון הרגיל שלה ובמילים נוקבות בריאיון לעיתון "לאישה" היא אומרת כל מה שהיא חושבת על התושבים ברצועת עזה שלוקחים ולקחו חלק פעיל בטבח ב-7.10 ובהסתרת החטופים.
גרנט תקפה במילים קשות את מי שכונו "בלתי מעורבים" כשאמרה בראיון המקיף: "לעזתים אין לי שום חמלה. איך אתם בלתי מעורבים, אם את ארבעת החטופים שחולצו החזקתם בדירות שלכם?"

עוד היא הוסיפה ודיברה גם על קולגות בתקשורת העולמית שהשתתפו במעשי הזוועה: "הכתב של 'אל ג'זירה', מה בלתי מעורב בך? מה לא חמאסניק בך? מה אכפת לי ממך ומהילדים שלך?".
לסיום הודתה: "ואם פעם חשבתי שצריך להשקיע קודם בחינוך ואחר כך בצבא, היום אני חושבת שקודם הצבא חייב להיות חזק מאוד. אנחנו חייבים שתהיה לנו האופציה להגן על עצמנו. ותכתבי שכל מה שמשפחות החטופים צריכות ממני, שרק יבקשו. אני מוכנה לעבוד בשבילן".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אין בלתי מעורבים
    פרח 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כאשר הורים שמים כלי נשק במיטת תינוק הם מצהירים שלא אכפת להם מהתינוק. כל מכינות הבקלאוות מעורבות כל נושאי מחביאי הנשק מעורבים כל היודעים המסתירים מחבלים מעורבים. כל מי ששותף לשמחה על הרצח שלנו מעורב. אז לא לבלבל את המוח
    סגור
  • 1.
    צופית גרנט
    ליאורה ביטס 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אין עליך צופית היקרה! כל מילה שיוצאת לך מהפה פנינה!!! ימח שמם להאין להם. הם שותפים לפשע הנתעב הזה.לא מרחמת עליהם משתפים צמאי דם
    סגור