תקשורת ומדיה

צופית גרנט בווידוי מטלטל: "הרגשתי שאני עומדת למות"

צופית גרנט חשפה את הדרמה הרפואית הענקית אליה נקלעה, אחרי שהרופאים גילו כי שלושה עורקים שלה בלב נחסמו והיא עברה צנתור מציל חיים: "הרגשתי שמלאך המוות נמצא בחדר ואמא שלי שנפטרה רבה איתו. הייתי במצב מזעזע. לא הפסקתי לבכות"
מערכת ice |  2
צופית גרנט (צילום פייסבוק/ אבודים עם צופית גרנט)
צופית גרנט, מנחת הטלוויזיה האהובה, התראיינה למגזין "לאשה", שם דיברה על מצבה הבריאותי אחרי שעברה צנתור לפני מספר חודשים, איך היא התגלגלה למצב הזה ומה לדעתה הציל אותה.
גרנט סיפרה כי היא יצאה לפני קצת יותר משנה לטיול בים בסיני, במסגרתו נפלה בגלל אבן קטנה שהייתה במקום, ושם הכל התחיל. גרנט קרעה רצועות וסבלה משברים. מספר ימים לאחר מכן היא הגיעה לבית החולים. גרנט סיפרה: "היום אני יודעת שלא נפלתי על החול, אלוהים הפיל אותי. אם לא הייתי נופלת, הייתי מקבלת התקף לב באותו יום".
ביוני 2023, לפני שנה בדיוק, גרנט נסעה לאירוע יחד עם בעלה שולי רנד, וחשפה כי החלה להרגיש מוזר: "הרגשתי לא טוב, נשבעת שראיתי את אמא שלי בחדר. הרגשתי שמלאך המוות נמצא בחדר והיא רבה איתו. התקשרתי למוקד שח"ל, סיפרתי למוקדנית שאמא שלי קיבלה התקף לב בגיל 58 והיא אמרה לי להגיע מיד לבית החולים".
גרנט טענה כי היא "הרגישה שהיא הולכת למות". בהמשך, חשפה כי היא עשתה צנתור אחרי שהרופאים גילו אצלה שלושה עורקים חסומים בלב, ולמעשה הצילו את חייה: "הייתי במצב מזעזע. לא הפסקתי לבכות", הודתה גרנט.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רק בריאות
    אשה 09/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צופית אשה צדיקה מוכשרת וליבה במקום הכי נכון בעולם מגיע לה בריאות ואהבה אין קץ
    סגור
  • 1.
    האישה עם הכלב
    שייקה אושרי 09/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האישה העלובה הזו עם הכלב היא אישה אלימה שצריכה להיות תחת סורג ובריח לא פחות מזה מה שהיא עשתה לאדם שהולך לתומו ברחוב זה חמור ביותר ומגעיל אין לאף אדם שום זכות לתקוף אדם אחר בצורה אלימה כזו כנראה שהגענו למצב שצריך לחוקק חוק לגבי אלימות מילולית שהיא לא פחות מאלימות פיזית אני בז לאישה עם הכלב
    סגור