תרבות ופנאי

איציק זוהר נכנס לאשפוז במרכז גמילה בעקבות הפרשה האלימה

כדורגלן העבר, איציק זוהר החליט להכניס את עצמו למוסד שיקומי וסגור בעקבות הפרשה האלימה. על פי הדיווחים, ההחלטה החריגה לעשות זאת הייתה לחלוטין שלו
מערכת ice |  1
איציק זוהר (צילום אינסטגרם/ itzik_zohar)
כתב אישום הוגש נגד כדורגלן העבר, איציק זוהר, לאחר שפורסם הסרטון בו הוא נראה תוקף האלימות את בת זוגו, מיטל אדרי, הצעירה ממנו ב-15 שנה. על פי הדיווח, האירוע התרחש במהלך ויכוח בין השניים, בבניין שבו התגוררו בבאר יעקב.
כזכור, בעקבות המקרה והפרסום הרב שהוא צבר ברשתות ובתקשורת, חברת "מימון ישיר" החליטה להפסיק את ההתקשרות עם זוהר והמנכ"ל ערן גולן אף התנער במפורש ממעשיו כפי שתועדו. המנכ"ל סייג שאמנם לזוהר יש את חזקת החפות, אך לאור הפרסומים, חברת הביטוח הפסיקה את ההתקשרות עם כדורגלן העבר והחומרים שכבר צולמו נגנזו לפי שעה.
היום (חמישי) פורסם בתוכנית כאן ספורט בכאן רשת ב', כי זוהר החליט להכניס את עצמו למוסד שיקומי וסגור בעקבות המקרה. על פי הדיווח, ההחלטה החריגה לעשות זאת הייתה לחלוטין שלו והיא הגיעה בעקבות עומס ולחץ שהצטברו אצלו בתקופה האחרונה, במיוחד לאור הפרסומים אודות המקרה הקשה.
אחת מהאקסיות של זוהר, לאורה ולנטינו התייחס לאחרונה למקרה, ואמרה כי בעקבות אותו סרטון היא קיבלה פניות רבות מכלי תקשורת לחשוף ולספר האם גם היא נפגעה מכדורגלן העבר.

כזכור, היא סיפרה: "אני לא הולכת לתת כתבה לאף אחד. אני לא הולכת להגיד לכם מה הוא עשה לי ומה הוא לא עשה לי. הוא עשה לי המון דברים ואני אף פעם לא דיברתי על זה, כי קודם כל אני מתביישת מזה, ושנית אני בחיים לא הולכת להגיד את הדברים האלה לאף אחד כי יש לו משפחה וילדים ואני נותנת להם כבוד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מטיפ
    זך 07/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עכשיו שימשיכו להזמין אותו לכל מינ תכניות,שיטיףפנינים מלועו.
    סגור