תרבות ופנאי

כוכבת "האח הגדול" חושפת דרמה רפואית: "היא עדיין בוכה וכואבת"

טליה עובדיה, כוכבת תוכנית הריאליטי "האח הגדול", שיתפה את העוקבים במצבה הרפואי של מילקי, כלבתה האהובה. טליה עובדיה: "מילקי השתחררה מהבית חולים אתמול, היא כביכול יצאה מסכנת חיים אבל  עד שאני לא אראה אותה, אני לא אירגע"

מערכת ice |  1
טליה עובדיה זוכת האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
טליה עובדיה, כוכבת תוכנית הריאליטי "האח הגדול", מרבה לשתף את עוקביה ברשת החברתית "אינסטגרם" בחייה המעניינים. לאחרונה סיפרה עובדיה לעוקבים שלה ברשת החברתית, כי מילקי, הכלבה שלה, לא חשה בטוב ולכן אושפזה בבית חולים מיוחד.
"נתחיל מהדבר הכי חשוב, אני גם מקבלת על זה הרבה הודעות... על מילקי. עדכון מהשטח, מילקי השתחררה מהבית חולים אתמול, לא הספקתי לראות אותה כי אתמול הייתי עד  הלילה בצפון ביום צילום", כך סיפרה עובדיה לעוקבים שלה ברשת החברתית. 
בהמשך הסרטון שפורסם ב"אינסטגרם", חשפה כוכבת "האח הגדול" לא נשקפת סכנה לחייה של מילקי, כלבתה האהובה.  "היא כביכול יצאה מסכנת חיים, אני מאוד מקווה, כן? אני כבר כל כך דואגת שאני צריכה לראות אותה בעיניים. עד שאני לא אראה אותה, אני לא אירגע. אבל היא כנראה יצאה מסכנת חיים, היא עדיין בוכה וכואבת", כך ציינה עובדיה. 
מצבה הרפואי המטריד של מילקי, כלבתה האהובה של עובדיה, עורר את סקרנותם של עוקבי הרשת החברתית "אינסטגרם". "קיבלתי כל כך הרבה הודעות על הסטורי שאני בוכה ומג'דרת", ציינה טליה עובדיה בסרטון ולאחר מכן שיתפה צילום מסך בו נראה כי הסטורי האחרון הגיע ל-133,614 חשבונות  ו-1,571 משתמשים הגיבו למקרה המדאיג של מילקי.
"זה רק על הסטורי הזה, כן? אני באמת רוצה להגיד תודה על כל מי שבכה יחד איתי וניחם. תודה ענקית, אני לא הספקתי לענות לכולם", הדגישה כוכבת ה"אח הגדול".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא מעניין
    התותח 07/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשעה שעם ישראל נלחם אתם שם באח הגדול חוגגים ומעלים נושאים שלא מעניינים כבלל בשעת מלחמה.
    סגור