תרבות ופנאי

עידן רייכל מעניק עצה למעריצים: "חשוב לזכור את זה לבחירות הבאות"

על רקע הפרסום כי מנהל בית החולים שיפא שוחרר יחד עם מחבלים נוספים, עידן רייכל מתח ביקורת חריפה על התנהלות הממשלה. עידן רייכל: "זוהי הנהגה לא ראויה. חשוב לזכור לבחירות הבאות. כל אחד מאשים את השני, כל אחד לא לקוח אחריות וכל אחד כזה לא יוכל לקבל את הקול שלכם בעתיד"

מערכת ice | 
עידן רייכל (צילום יחצ קשת12)
סערת שחרור מנהל בית החולים שיפא ממשיכה להתפתח. עידן רייכל התייחס לפרסום כי מנהל בית החולים עודד את "ההתנגדות" לשחרר את כל האסירים. עוד נודע בדיווח, כי תחת ניהולו הוחזקו חטופים, בהם התצפיתנית נועה מרציאנו, שנרצחה בשבי חמאס. 
עידן רייכל אשר הזדעזע מכך, מיהר להביע את התנגדותו הנחרצת בנוגע לשחרור מנהל בית החולים שיפא ומחבלים נוספים בסטורי ברשת החברתית "אינסטגרם". "ממשלת ימין על מלא מלא. רק לזכור, לבחירות הבאות, שההבטחות האלה הן קשקוש להמונים והציבור כבר חכם ומנוסה. נדרשת הנהגה אחראית שלוקחת אחריות ופועלת באחריות", כך כתב עידן רייכל.
הזמר המפורסם המשיך לתקוף את הממשלה וכתב: "זוהי הנהגה לא ראויה. חשוב לזכור לבחירות הבאות. כל אחד מאשים את השני, כל אחד לא לקוח אחריות וכל אחד כזה לא יוכל לקבל את הקול שלכם בעתיד. לחשוב, בעצב, שחיילים חרפו נפשם להביא למעצר את החלאה הזו". 


(צילום: Idanraichel@)
מלבד עידן רייכל, גם יוסף חדאד הקפיד להביע את התנגדותו בנושא. בסטורי שפרסם ברשת החברתית "אינסטגרם", תקף פעיל ההסברה את הממשלה וכתב: "בזמן שעדיין יש 120 חטופים בלי שום מידע על מצבם וגורלם שסובלים בשבי, אנחנו משחררים את המחבלים האלה ככה סתם? חולשה, טמטום, ביזיון ענק!".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה