תרבות ופנאי

גל גדות חוגגת יום מאושר: "האהבה שאתה נותן, יש להן מזל גדול"

לרגל יום האב, הכוכבת הישראלית בירכה את בעלה ירון ורסנו בשלל מחמאות מרגשות: "האהבה שאתה נותן, הזמה שאתה מבלה איתן (עם הבנות המשותפות), דמות החיקוי שאתה מהווה...". לסיכום, איחלה לו יום אב שמח
מערכת ice | 
גל גדות (צילום יוטיוב/ Netflix)
כוכבת הקולנוע ההוליוודית גל גדות העלתה פוסט מרגש בחשבון האינסטגרם שלה לרגל יום האב שנחגג היום (ראשון), ובו העריכה את בעלה, ירון ורסנו, לאור הטיפול המסור שלו בילדים המשותפים שלהם, וציינה את התכונות הטובות שבו.
"האהבה שאתה נותן, הזמן שאתה מבלה איתן, האכפתיות שיש לך אליהן, ההתחשבות, 'שיעורי החיים' שאתה מלמד אותן, דמות החיקוי שאתה מהווה, הקרפים שאתה מכין, הסרטים שאתה צופה בהם איתן, המשחקים שאתה משחק איתן, אני יכולה להמשיך עוד ועוד...", כתבה גל וריגשה את העוקבים.
לסיכום גדות כתבה כי ורסנו הוא אב יוצא דופן, וכי לבנות שלהן (ארבעה במספר, לאחר שהאחרונה נולדה במהלך המלחמה הנוכחית) יש מזל גדול שיש להן אותו כאבא. "יום האב שמח מותק".
בנימה זו, נציין כי הכוכבת פועלת למען ההסברה הישראלית מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל, ואף שילמה על כך בכמות עוקבים נכבדת בחשבון האינסטגרם שלה. לאחר שהעלתה סרטון ובו היא בירכה את הנציגה ישראלית עדן גולן באירוויזיון שהתקיים בחודש שעבר במאלמו, לגדות ירדו כמיליון עוקבים, שהם ככל הנראה תומכים פרו פלסטיניים שהתאכזבו מעצם תמיכתה בגולן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה