תרבות ופנאי

אדל בספלוב מפתיעה: "את החטופים החזיר נתניהו – מנהיג דגול"

על רקע מבצע חילוץ החטופים הנועז של צה"ל, שב"כ ומשטרת ישראל, מיהרה אדל בספלוב להגיב בנושא וציינה בפני עוקביה  באינסטגרם כי מי שאחראי לאותה הצלחה הוא ראש הממשלה בנימין נתניהו. אדל בספלוב: "מנהיג דגול, נחוש ואמיץ. קיר ברזל שיודע לעמוד מול לחצים פנימיים ובינלאומיים אדירים"

מערכת ice |  7
אדל בספלוב (צילום אסף לב)
אדל בספלוב, משפיענית וכוכבת תוכנית הריאליטי "הישרדות",  התייחסה למבצע החילוץ הנועז שעליו אחראים שב"כ, משטרת ישראל וצה"ל בסטורי ברשת החברתית "אינסטגרם". לטענת הדוגמנית והמשפיענית אדל בספלוב, מי שאחראי על החזרת החטופים הוא ראש הממשלה בנימין נתניהו. 
בסטורי שפרסמה ברשת החברתית, כתבה בספלוב: "את החטופים האלה לא החזירו ההפגנות, לא הקריאות לעסקה עכשיו, לא הדרישות להפסקת אש, לא כל בעלי הקונספציה התבוסתנית, לא כל מחוללי הכאוס וחורבן את החטופים האלה החזיר ראש ממשלה".
אדל בספלוב המשיכה לשבח את ראש הממשלה בנימין נתניהו, על אותו מבצע חילוץ הירואי ומעורר השראה, שבמהלכו נפל פקד ארנון זמורה ז"ל. "מנהיג דגול, נחוש ואמיץ. קיר ברזל שיודע לעמוד מול לחצים פנימיים ובינלאומיים אדירים".
עוד כתבה בספלוב: "ראש הממשלה שהאמין בכוחם של הלוחמים ונותן לצה"ל לנצח. את החטופים האלה החזירה הקונספציה שרק לחימה עוצמתית תחזיר אותם הביתה. ראיתי את זה בטלגרם וזה כל כך נכון". 

(צילום: adelbespalov@)

כאמור, בעקבות אותו מבצע חילוץ נועז ומלא סיכונים, אמש (שבת) הותר לפרסום כי רב פקד ארנון זמורה נפל בעת מילוי תפקידו. היום (ראשון) רב פקד ארנון זמורה הובא למנוחות בחלקה המשטרתית בהר הרצל.
רבים השתתפו במסע הלווייתו, ובין הנוכחים, ניתן היה להבחין ביעקב שבתאי, מפכ"ל המשטרה. שבתאי ספד לרב פקד ארנון זמורה ז"ל, ואמר: "בעיצומה של לחימה עיקשת וחסרת פשרות בה אנו מצויים מזה כשמונה חודשים, נגד אויב רצחני המבקש לערער על זכות קיומנו, אנו מלווים בכבוד וביראת קודש את רב פקד ארנון זמורה, מטובי בנינו שנפלו על הארץ הזו".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    אדל פילוסוף .
    זורי 06/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדל ..אין לך חיים . תתרכזי במשפחה שלך. שכחת כנראה עם הראש הקטן של מי היה ראש ממשלה ב - 7 לאוקטובר בחורות כמוך נאנסו נשרפו נשחטו ונלקחו בשבי רק צה"ל והחיילים הגיבורים החזירו את החטופים תוך סיכום חייהם . בעלך אדל הולך למלואים . קצת צניעות ושקט לא תזיק לך ולאזרחים את באמת לא מעניינת
    סגור
  • 6.
    אדל פלוסוף
    דנה 06/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין לך חיים. את לא מעניינת אף אחד במדינה. צה"ל עבד קשה והחיילים יכלו לההרג . סיכנו את חייהם והרבה חיילים. ראש הממשלה נתניהו היה ב - 7 באוקטובר במשמרת שאנסו. שרפו. שחטו. א. משפחות שלמות נרצחו. ונלקחו שבויים שישנו במיטות .
    סגור
  • 5.
    אדל פילוסוף
    זורי 06/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מרחמת עליך. את לא יודעת איך להשמיע את קולך ומי רוצה לשמוע אותך. את לא מעניינת אף אחד. אני ליכודניקית והצבא נלחם והביא אותם
    סגור
  • 4.
    מי זו? (ל"ת)
    ישראלי 06/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    את החטופים החזירו חיילי צהל בגבורה (ל"ת)
    מוטי 06/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    כול הכבוד
    איתי 06/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לבחורה המקסימה הזאת מגיע חיבוק גדול. כול מילה בסלע .סוף סוף מישהי שאומרת את האמת. בדיוק ביבי נלחם ורוצה לחסל את חמאס דעאש .גנץ ולפיד לא היו עושים רבע ממנו .ביבי עשה מול החמאס מה שאולמרט ובנט לא עשו.
    סגור
  • 1.
    יש ויש
    איתמרי 06/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יש התאבדות פוליטית ויש התאבדות סלבריטאית מה שראיתם כאן זו התאבדות סלבריטאית כל הכבוד
    סגור