ויראלי

אדל בספלוב מדאיגה את העוקבים: "מזעזעת, היא נראית אנורקסית"

אדל בספלוב, כוכבת הריאליטי ואושיית הרשת, העלתה שתי תמונות שלה לאינסטגרם והדאיגה חלק מהעוקבים: "אף אחת לא אמיצה לומר שהיא נראית אנורקסית". מנגד, היו עוקבות שהגנו על בספלוב: "זו לא אנורקסיה". מה דעתכם?
מערכת ice |  3
אדל בספלוב (צילום אינסטגרם @adelbespalov)
אדל בספלוב, כוכבת הריאליטי ואושיית הרשת, העלתה היום (חמישי) פוסט לחשבון האינסטגרם שלה, אליו צירפה שתי תמונות שלה וכתבה: "קצת חופש לפני הבלאגן". אלא שאת העוקבים של בספלוב תפס משהו אחר לגמרי, שם הם טענו כי בספלוב "נראית אנורקסית".
אחת העוקבות כתבה בתגובה לפוסט של אושיית הרשת: "אף אחת לא אמיצה דייה לומר שהיא נראית אנורקסית", אחת אחרת כתבה: "מזעזעת, אין בך טיפת נשיות, גוף דוחה", ו"כלכך הרבה פוטושופ, איכס. חסרת ביטחון".
מן הצד השני של המתרס, רוב העוקבים דווקא בחרו לפרגן לבספלוב על המראה שלה, כאשר אחת מהגולשות כתבה: "וואו, מי נראה ככה אחרי שתי לידות?", עוקבת נוספת פרגנה לאדל בספלוב וכתבה לה: "שברת כל שיא אפשרי, אין דברים כאלה".
 
עוקבת נוספת אף הייתה נוקבת יותר כשכתבה: "אנשים חייבים להבין, כל אותם אכולי קנאה ומירמור, שזו לא אנורקסיה. בתור אחת שסבלה מאנורקסיה 9 שנים והחלימה - כנסו לגוגל ותבינו מה זו המחלה הזאת שאנשים מתים ממנה". אז מה דעתכם על התמונות של בספלוב?
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מה לא עושים למען כסף
    יצחק 06/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש מרחם עליה זה אך ורק חוסר אהבה בילדות
    סגור
  • 2.
    לנמתח שלה עבודה טובה או לפוטושופ
    עע 05/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עדיין שמנה נורא בירכיים ומלא עודפי עור
    סגור
  • 1.
    שווה כיפוף (ל"ת)
    פרוניוס 05/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור