תרבות ופנאי

כוכבת "רוקדים עם כוכבים" עוזבת: זה הצעד המפתיע אחרי הפרידה

לאחר מגורים משותפים עם טל מורד, בן זוגה לשעבר, מאיה קיי עוזבת את הדירה המשותפת בתל אביב ועוברת להתגורר עם אמה ביבנה. הדוגמנית הצעירה תתגורר באופן זמני בבית אמה עד מועד האכלוס של דירת היוקרה החדשה, הממוקמת בתל אביב, אליה היא צפויה לעבור
מערכת ice |  1
מאיה קיי (צילום אינסטגרם/ מאיה קיי)
הדוגמנית מאיה קיי, אשר ממשיכה לככב על מסכי הטלוויזיה בעקבות השתתפותה בתוכנית הריאליטי "רוקדים עם כוכבים" בערוץ 12, החלה בצעד חשוב ומכונן בחייה. לאחר שנפרדה מהדוגמן ופליט הריאליטי טל מורד, עזבה קיי את הדירה המשותפת של השניים. 
על פי הפרסום של אתר TMI, הדוגמנית הצעירה ארזה את כל חפציה ועזבה את הדירה שבה נהגה להתגורר עם האקס המיתולוגי, טל מורד. מאיה קיי עזבה את דירת השלושה חדרים בתל אביב ועברה להתגורר עם אמה ביבנה, אך על פי הפרסום מדובר בפתרון זמני. קיי צפויה להתגורר באופן זמני בבית אמה עד מועד האכלוס של דירת היוקרה החדשה, הממוקמת בתל אביב, שאליה היא צפויה לעבור. 
הדוגמנית הצעירה מרבה לפגוש את האקס המיתולוגי בחדרי החזרות בתוכנית הריאליטי "רוקדים עם כוכבים". על אף אותה פרידה כואבת, אשר זכתה לסיקור נרחב בכלי התקשורת השונים ולסערה גדולה בקרב המעריצים ברשתות החברתיות, נראה כי בן זוגה לשעבר טל מורד לא מסתכל לאחור.
בסרטון שפרסם מורד לרשת החברתית לפני מספר ימים, אשר כולל שיר רומנטי במיוחד, השניים נראו מאושרים יחד, דבר שהוביל לשמועות רבות כי בין השניים נרקמת מערכת יחסים מלאת אהבה. מורד התייחס לאותן שמועות בריאיון ל"מאקו סלבס", ואמר: "לי ולסנה כבר יש חברות שהיא מעבר, אני מדבר איתה על הכל, אני פורק איתה וצוחק איתה ובוכה איתה".  

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מאיה קיי
    מירי שולברג 06/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי ישמע עוברת לגור עם אמא שלה על זה כתבה בימים טרופים שכאלו?
    סגור