תרבות ופנאי

עיריית תל-אביב מציגה: ל"ג בעומר ללא מדורות

העירייה מציעה שורה של אירועים מיוחדים במקום הדלקת האש המסורתית, הגורמת לנזק סביבתי. בין האירועים: סיורים, פעילויות יצירה והכנת עששיות. גם השנה, הדלקת מדורות מותרת רק בשטחי המתחמים המותרים והנמצאים ברשימה
מערכת ice | 
לג בעומר (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
ל"ג בעומר צפוי להתקיים השנה בצל המצב הביטחוני. ההילולה המסורתית בהר מירון בוטלה בשל החשש למתקפה בגבול הצפון. עיריית תל-אביב הודיעה כי גם היא תקדם אירועי ל"ג בעומר לא שגרתיים, דווקא בשל משבר האקלים וההשפעות השליליות של המדורות על המצב הסביבתי
בין האירועים שהעירייה מציעה הוא הפנינג סיורים מיוחד בדרזנר. העירייה מזמינה את המשפחות להצטרף ליום מיוחד באקו-פארק גלילות, הידוע גם בתור עמק הנרקיסים, בצפון תל-אביב. הפעילויות כוללות תחנות יצירה, סיורים טבעיים וארכיאולוגיים ועוד. האירוע יתקיים ב-25.5. 
למי שלא רוצה לוותר על הפצת אור ובכל זאת לשמור על הסביבה, העירייה מציעה סדנאות של הכנת עששיות. במהלך הסדנה ילמדו המשתתפים להכין עששיות מחומרים ממוחזרים. את הפרטים והתאריכים המלאים בהן יתקיימו הסדנאות ניתן למצוא באתר העירייה. 
למי שרוצים להינות מאירוע חברתי, במרכז הקהילתי דרהי יערך אירוע שיכלול מעגל תיפוף, מתחמי משחק מעץ ופינות יצירה. האירוע יתקיים ב-26.5 אחר הצהריים. כניסה לאירוע עבור ילד מעגל גיל שנתיים עולה 15 שקלים. ניתן להתעדכן באירועים האלו ואירועים נוספים שעיריית תל-אביב מציעה באתר העירייה.
חל איסור מוחלט על הבערת אש מחוץ למקומות המאושרים בתחום עיריית תל-אביב. רשימת המקומות המותרים נמצאת, גם היא, באתר העירייה. למרות זאת, בהודעה לתקשורת ביקשה העירייה להזכיר את הסכנות הסביבתיות שיוצרות הדלקת מדורות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה