תרבות ופנאי

כוכבת "ארץ נהדרת" מודה: "לא חשבתי שאפשר לאהוב אותי" |צפו

הסטנדאפיסטית והשחקנית המפורסמת גיתית פישר התארחה בפודקאסט של  איתי סגל וסיפרה בגילוי לב על שלא האמינה במשך שנים רבות כי תנהל מערכת יחסים. גיתית פישר: "לא חשבתי שאפשר לאהוב אותי"
מערכת ice | 
גיתית פישר (צילום צילום מסך מתוך 'זאת וזאתי', רשת 13)
גיתית פישר, הסטנדאפיסטית והשחקנית אשר לאחרונה מופיעה במספר מערכונים בתוכנית הסאטירה "ארץ נהדרת", התארחה בפודקאסט של  איתי סגל , אשר מרבה לארח ולראיין לא מעט מפורסמים בתוכניתו המשודרת בבית הפודקאסטים ALL  IN.
בפודקאסט המדובר, חשפה פישר בפני המאזינים ובפני סגל כי תחושת הערך העצמית שלה בתחום הזוגיות והאהבה אינה גבוהה במיוחד. זו סיפרה בגילוי לב כי לעולם לא האמינה כי תנהל מערכת יחסים.
"לא חשבתי שתהיה לי אף פעם מערכת יחסים. לא חשבתי שאפשר לאהוב אותי. כל פעם שמישהו גילה איזשהו חיבה או משהו, הייתי כזה: 'אתה בטוח ש...?". פישר, קומיקאית ושחקנית במהותה, העלתה את הגילוי המפתיע בצורה משעשעת במיוחד ואמרה: "מבחינתי, באתי כאילו פיתה אפרנה עם ירוק בשיניים ואני כאילו כזה: 'היי אני לא בן אדם אפילו, אני פיתה' ואז כזה מישהו אומר: 'תגידי, חברה שלך פיתה, מה איתה?'".
לאחר שמגיש הפודקאסט איתי סגל ציין בפניה כי אותה התנהגות חסרת ביטחון משפיעה משמעותית על הצד השני שמגלה עניין בה, ענתה פישר: "ברור שזה מוריד, זה מבטל, זה מוריד לו זה בטוח".
 
@allinhouseofpodcasts

גיתית פישר חיה היום בזוגיות אוהבת פלוס ילד אבל היו שנים שהיא לא האמינה שזה יקרה לה. הראיון המלא בפודקסט של איתי סגל זמין בכל הפלטפורמות

♬ original sound - All•in הבית של הפודקאסטים
 לצד זאת, ציינה הקומיקאית וכוכבת תוכנית הסאטירה "ארץ נהדרת", סיפור מפתיע נוסף אודותיה בנושא האהבה: "ברגע שמישהו, הייתי טיפה בעניין שלו, או שטיפה הרגשתי תדר של עניין, אני כל כך פחדתי מזה שהייתי מתייחסת אליו... הוא היה בטוח שאני שונאת אותו. שאני מתעבת אותו.  איך שהוא היה נכנס לחדר, הייתי יוצאת ואומרת 'איכס'".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה