בריאות

גיתית פישר פונתה למיון וביטלה הופעה: "מבקשת אלף סליחה"

הקומיקאית ביטלה הופעה כחצי שעה לפני תחילה בעקבות כאבים עזים: "ה׳ עדי כמה פעמים עליתי להופיע חולה מגעילה גדושת סארס אבל הפעם זה לא הצליח מפאת הישמור ממקודם"
מערכת ice | 
הופעה (צילום unsplash)
גיתית פישר, השחקנית והקומיקאית שעומדת מאחורי הדמות 'תותית', אושפזה במיון ונאלצה לבטל הופעה שנקבעה לה. מהמיטה בבית החולים איכילוב היא העלתה פוסט שמסביר לעוקביה מה גרם להיעדרות שלה.
פישר כתבה: "היוש, בשישי ערב חצי שעה לפני שהייתי אמורה לצאת להופעה בצוותא התחילו לי כאבים של הישמור. הלכנו למוקד ומשם הופנתי למיון נתנו לי משככי כאבים ונשארתי להשגחה בלילה, (פה רוצה לומר תודה לצוות באיכילוב שהיה מדהים באמת חווית מיון 5 כוכב)".

עוד הסבירה: "נאלצנו לבטל את ההופעה בדקה 90 דבר שמעולם לא קרה לי והוא אחד הפחדים שלי (ומאמינה של כל מי שמופיע) ה׳ עדי כמה פעמים עליתי להופיע חולה מגעילה גדושת סארס אבל הפעם זה לא הצליח מפאת הישמור ממקודם".
לסיום כתבה פישר: "אני רוצה לבקש אלף סליחה מעומק ליבי לכל מי שהגיע לשווא, יצרו איתכן קשר להחזר כספי/בחירת מועד חדש להופעה, מי שלא דיברו איתו יכולה לטלפן ל *5289. אני בסדר עכשיו הפסקתי ליפול תודה למי שדאג ומקווה שנתראה בהופעות הבאות בריאות לכל
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה