תרבות ופנאי

ליטל שוורץ בווידוי כואב: "אמרו בהמה גסה, היה קשה מאוד. סבלתי"

ליטל שוורץ התארחה בפודקאסט של הסטנדאפיסט אמירם טובים וסיפרה על ההערות הקשות שקיבלה בתקופת התוכנית "צחוק מעבודה": "היה קשה לעלות בתור בחורה, אמרו בהמה גסה". שוורץ חשפה פרט מעניין על הסטנדאפיסטים שהופיעו לצידה: "רבים אחד עם השני"

מערכת ice |  1
ליטל שוורץ (צילום אוהד רומנו)
הסטנדאפיסטית והשחקנית ליטל שוורץ, אשר התפרסמה בתוכנית "צחוק מעבודה" שאותה הנחה הקומיקאי שלום אסייג, התארחה בפודקאסט "אמירם וחברים" של הסטנדאפיסט אמירם טובים. בפודקאסט המדובר,  הסטנדאפיסטית סיפרה על ההערות הבוטות שקיבלה בתוכנית 'צחוק מעבודה' ועל הלך הרוח שהיה נוכח מאחורי הקלעים בין הקומיקאים המפורסמים.  
בריאיון שהעניקה לסטנדאפיסט אמירם טובים בפודקאסט שלו, סיפרה שוורץ כי האווירה בין הקומיקאים המפורסמים שהשתתפו בתוכנית "צחוק מעבודה", לא תמיד הייתה נעימה. "צחוק מעבודה זה גם עולם לא קל. לא סתם שזה עולם גברי, אנשים לא הבינו את זה, אבל זה חבורה של בנים חיות. אבל מה זה חיות? אתה יושב עם שחר חסון, הבן אדם לא איתנו, אתה יושב עם אורי חיזקיה... ארז שלם באמת רצה למות, כל תוכנית הוא רצה שמישהו יגמור אותו בסוף". 
 
@litalschwartz1 האיש הכי מצחיק בארץ 🤣 @ארז שלם ♬ צליל מקורי - ליטל שוורץ
שוורץ סיפרה כי לא הכל היה נוצץ בתוכנית המדוברת וכי התקיימו לא מעט עימותים חריפים בין הסטנדאפיסטים המובילים: "הם רבים אחד עם השני, הוא שונא אותו, הוא שונא אותו. אתה לא מבין מה הולך מאחורי הקלעים. שחר חסון היה עולה וכולם מתבאסים".
מלבד זאת, שוורץ חשפה כי נאלצה להתמודד עם העובדה כי זו הייתה הסטנדאפיסטית היחידה בצוות, דבר שהוביל ללא מעט הערות קשות מצד הקהל: "זה היה קשה ואז לעלות בתור בחורה, אמרו 'בהמה גסה', לא הייתה לך אופציה, אתה חייב לבלוט. היה לי קשה מאוד, אני סבלתי". לצד אותם דברים כואבים, ציינה שוורץ בפני טובים: "אהבתי את החבר'ה, אהבתי את אורי, את שחר ואת ארז – הם חמודים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין על שחר חסון !! (ל"ת)
    בני 03/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור