קריפטו

האם אבו דאבי היא "המקום החם" הבא של תעשיית הקריפטו?

שוק הקריפטו מחפש מהיום שבו הוא נוסד, מדינות שבהן הרגולציה היא יותר ידידותית, לתעשייה שביצעה מהפכה של ממש בכל הקשור להשקעות פרטיות וחיפוש אחר אפיקי השקעה, במיוחד בקרב הצעירים. האם אבו דאבי היא המקום המושלם לתעשייה?
מערכת ice | 
קריפטו (צילום unsplash)
בירתה של איחוד האמירויות, אבו דאבי, הפכה בשנים האחרונות לאחד מאתרי התיירות הנחשקים בעולם אך גם הפכה למקום בו משקיעים רבים מוצאים אפיקים בהם נוח להם יותר לשים את כספם.
שוק הקריפטו, בחיפושיו אחר מדינה נוחה מבחינה רגולטורית המעוניינת ביצירת אפשרויות שלאו דווקא קיימות במדינות המערב, נחת כעת על אבו דאבי ודיונים רבים סובבים סביב האפשרות שהיא אכן תהפוך להיות "המקום החם" הבא של התעשייה.
מאחר והמעצמות הכלכליות העולמיות מתקשות לייצר סביבה רגולטורית נוחה לצרכיהם של משקיעי הקריפטו, או לפחות לרובם, הגיוני שמדינה כמו איחוד האמירויות, אשר פתחה את שעריה לחדשנות מכל הסוגים במהלך השנים האחרונות, תסכים להטמיע מערכת הפיננסית המבוססת על מטבעות קריפטוגרפיים, במערכות הכלכליות שלה.
בקרב הקהילה הכלכלית העולמית, איחוד האמירויות יצרה לעצמה מוניטין של השקעה די טובה, עם רמת אמינות שאמנם הייתה נמוכה בתחילתה אך בעשור האחרון ללא ספק עשתה קפיצה משמעותית.
בנוסף, אחד מאפיקי ההשקעה שעליו שמה איחוד האמירויות דגש בשנים האחרונות, הוא ההייטק. איחוד האמירויות הפכה לשחקן מרכזי כמשקיעה גדולה בחברות הייטק ברחבי העולם. עם כל אלו, לא מן הנמנע שאיחוד האמירויות תהפוך להיות הנקודה המרכזית הבאה של שוק הקריפטו, אמנם האחיזה שלה בשוק הקריפטו עדיין נמוכה ביחס לשחקניות הגדולות, עם עניין שגובר מיום ליום בקרב המשקיעים, היא ללא ספק תוכל להגיע לשם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה