קריפטו

עוקץ הקריפטו הגדול: איש העסקים שהפסיד רבע מיליון דולר

בריאן לורנס, מייסד Glow Token, הגיש תביעה נגד Crypto.com לאחר שהפסיד 250,000 דולר ואת ביתו בהונאה, שבה היו מעורבים אנשים שהתחזו לעובדי Crypto.com
מערכת ice | 
שוד קריפטו-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בריאן לורנס, מייסד חברת Glow Token, הגיש תביעה נגד Crypto.com לאחר שהפסיד 250,000 דולר ואת ביתו בהונאה שבה היו מעורבים אנשים שהתחזו לעובדי האתר  Crypto.com.
לורס טוען על צורת עבודה רשלני והיעדר פרוטוקולי אבטחה מצד הבורסה. התביעה מאשימה את האתר בהפרת חוזה ותובעת ממנו פיצויים בגובה של 250,000 דולר. מצבו של לורנס הוביל גם לבעיות בריאותיות, כאשר ארבעה אשפוזים בגין בעיות קיבה המיוחסים ללחץ מהאירועים.
 

חברתו של לורנס, מתמקדת בחינוך צדקה וקהילה ולטענתו טרם הביצוע ההשקעה הוא ביצוע אימות יסודי של כל שלב. אך עם זאת, גורמים מ-Crypto.com האמיתית הודיעו ללורנס שהוא הונאה, ואין להם תיעוד של הסכם רישום עם Glow Token.
מעבר להשלכה הבריאותית של האירוע שהובילו לארבעה אשפוזים הוא הביא עמו גם השלכה כלכלית קשה כאשר לורנס נאלץ למכור את ביתו על מנת לכסות את הוצאות המשפט 
 
התביעה מייצגת מאמץ יוצא דופן שנעשה בארה"ב לגרום לבורסה לקחת אחראיות משפטית להונאה שבוצעה על ידי צדדים שלישיים. Glow Token טוענת כי הרמאים הצליחו "להתפשר ולהשתמש בפלטפורמה של Crypto.com" כדי לרמות את הסטארט-אפ, תוך שהם מצביעים על רשלנות כסיבה העיקרית לפעולה המשפטית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה