קריפטו

מאחורי הקלעים של המתקפה על הקריפטו: הבקשה ההזויה של ה-SEC

בריאן ארמסטרונג, מנכ"ל קוינבייס, סיפר כי רגע לפני שה-SEC הגישו תביעה כנגד הבורסה, ברשות דרשו ממנו למחוק את כלל המטבעות הנסחרים בפלטפורמה (יש מעל 200 כאלה), חוץ מהביטקוין, מהלך שאם בקוינבייס היו מסכימים אליו, היה נותן מכה אנושה לכל התעשייה בארה"ב
מערכת ice | 
בורסת הקריפטו קוינבייס (צילום shutterstock)
בתחילת חודש יוני האחרון, רשות ניירות הערך האמריקאית (SEC) פתחה בהליכים משפטיים כנגד שתיים מבורסות הקריפטו הגדולות בעולם - הביננס והקוינבייס. המהלך היווה הסלמה במאמצי הרגולטורים בארה"ב להכפיף אליהם את התעשייה, שמצדה במשך שנים טוענת כי אסימוני הקריפטו אינם מהווים ניירות ערך ואינם צריכים להיות מוסדרים על ידי ה-SEC.
כעת, בפייננשל טיימס נחשפה הבקשה החריגה של רשות ניירות הערך מקוינבייס, רגע לפני שהגישה נגדה תביעה, בקשה שלמעשה לא התירה ברירה לבורסת הקריפטו, אלא ללכת לבית המשפט. בריאן ארמסטרונג, מנכ"ל קוינבייס, סיפר כי ה-SEC דרשו ממנו למחוק את כלל המטבעות הנסחרים בפלטפורמה (יש מעל 200 כאלה), חוץ מהביטקוין, מהלך שאם בקוינבייס היו מסכימים אליו, היה נותן מכה אנושה לכל התעשייה.
"ה-SEC פנו אלינו ואמרו, 'אנחנו מאמינים שכל המטבעות מלבד הביטקוין הם ניירות ערך'. ואנחנו השבנו לרשות, כיצד הגעתם למסקנה הזו? משום שזו לא הפרשנות שלנו לחוק. ואז הם אמרו, 'אנחנו לא מתכוונים להסביר לכם למה'", כך סיפר ארמסטרונג. "לא הייתה לנו ברירה בנקודה זו. זה אגב לא מה שהחוק אומר שניתן לעשות וזה היה גם מוביל במהות למחיקת תעשיית הקריפטו בארה"ב. לכן המסקנה הזו הובילה להחלטה שקיבלנו בקלות – בואו נלך לבית המשפט ונברר מה יוחלט שם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה