קריפטו

הקריפטו היומי: ביטקוין משתולל, מי זינק ב-20%?

ביטקוין רשם בסוף השבוע קפיצה של כמעט 10%, ומטבע נוסף שעבר מספר חודשים קשים הצליח לטפס בדירוג כמה מקומות תוך יומיים. האם מדובר בסימן מובהק להתאוששות מהמשבר של סוף 2022?
מערכת ice |  1
קריפטו (צילום vecteezy)
השבת הזו תיזכר כנראה כאחת מנקודות המפנה ההיסטוריות בשוק הקריפטו: המטבעות הדיגיטליים זינקו בחדות רבה ביממה האחרונה, לשיא של חודשיים וחצי, ושחזרו פחות או יותר את מצבם לפני תחילת השמועות על קריסתה המתקרבת של FTX. השוק כולו רשם עלייה מדהימה של שבעה אחוזים ושליש ביממה בודדת, 9.9% בשבוע וכעת הוא נמצא רק 38% מתחת למצבו לפני שנה – היחס הנמוך ביותר שנרשם מאז סוף 2021. השווי הכולל של כ-12.5 אלף המטבעות הפעילים, לפי CoinGecko" עלה ל-1.09 טריליון דולר.
ביטקוין קפץ בכמעט תשעה וחצי אחוזים ביממה ו-16% בשבוע, למחיר של 23,192 דולר למטבע ושווי שוק של קרוב ל-450 מיליארד דולר.
את'ר הסתפק בעלייה של כשישה אחוזים ביממה ו-14% בשבוע, למחיר של 1,658 דולר למטבע ושווי שוק של כ-200 מיליארד דולר.
ביננס קוין וריפל עלו שניהם בפחות מחמישה אחוזים ביממה, כאשר עבור הראשון מדובר גם על עלייה שבועית זניחה למדי של 3% בלבד ועבור השני פי שניים מזה, למחירים של 304 דולר ו-41 סנט ושוויי שוק של 41 ו-21 מיליארד דולר.
קרדאנו זינב ביותר מתשעה אחוזים ביום, אם כי לעומת מוצ"ש הקודם מדובר בעלייה של 8% בלבד, למחיר של 37 סנט ושווי שוק של 13 מיליארד דולר.
דוג'קוין עלה בשבעה אחוזים במהלך השבת ורק 3.6% בשבוע האחרון, למחיר של קרוב ל-9 סנט למטבע ושווי שוק כולל של 12 מיליארד דולר.
ואילו במקום העשירי מהפך: סולאנה, שהודח מהעשירייה וכבר היה בדרך החוצה אף מהעשירייה השנייה, נסק בלא פחות מ-18% ביום וקרוב ל-40% בשבוע, למחיר של 25.34 דולר למטבע ושווי שוק של כמעט 9.5 מיליארד דולר, וחזר למקום העשירי, תוך שהוא מדיח את פוליגון מהעשירייה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הוא צפוי לעלות ולעלות.
    חנן 01/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שנראה כמו ברווז מגעגע כמו ברווז והולך כמו ברווז כנראה שהוא ברווז. כמו כל משחק פירמידה לפניו. הוא יעלה עוד פעם ויתכן שיצליח להגיע לגבהים שהוא טרם הגיע אליהם לפני ההתרסקות הבאה בה הוא כבר יתקרב לאפס. מי שיצליח להסביר לי למה תעודה דיגיטאלית שמוכיחה כי מישהו בזבז עבורה אנרגיה אמורה להיות שווה כסף כל שהוא? בדרך כלל נהוג לשלם עבור אנגיה שאנחנו רוצים לצרוך. למה לעזזל שמישהו ישלם אגורה שחוקה עבור אנרגיה זמן ומשאבים שכבר התבזבזו? מלבד בצע כסף?
    סגור