קריפטו

FTX תתחיל להחזיר כסף? אצל המשקיעים האלה התשובה חיובית

משתמשי FTX יוכלו להעביר את הכספים שלהם מבורסת מטבעות הקריפטו שהסתבכה בחודשים האחרונים. בינתיים רק משתמשים יפנים יוכלו ליהנות מאופציה זו
מערכת ice | 
FTX (צילום shutterstock)
משתמשי FTX יפנים יוכלו להתחיל להעביר את הכספים שלהם מבורסת מטבעות הקריפטו שקרסו החל מפברואר, כך על פי הצהרה מחברת הבת של החברה ביפן.
FTX יפן פרסמה ביום חמישי האחרון שהיא מפתחת מערכת לחידוש משיכות דרך האתר של Liquid Japan, בורסת קריפטו שרכשה מוקדם יותר השנה. לקוחות יוכלו לראות את היתרה שלהם באתר, ולאחר מכן להוציא את הכספים שלהם.

"אנו מתנצלים מעומק הלב על גרימת דאגה ואי נוחות ללקוחותינו עקב השעיית השירות לטווח ארוך", מסרה החברה בבלוג בשפה היפנית באתר האינטרנט שלה.
FTX Japan קבעה ציר זמן להחזרת כספי הלקוחות, החל מפתיחת חשבון Liquid Japan באמצע ינואר, ולאחר מכן העבר נכסים מ-FTX Japan ל- Liquid Japan ופתיחה מחדש של משיכות עד אמצע פברואר.
הבשורה החדשה מציעה הקלה מסוימת ללקוחות FTX. לקוחות FTX ברחבי העולם לא הצליחו לקבל גישה לכספם מאז שהחברה נכנסה לפשיטה רגל בחודש שעבר והמשיכות נחסמו. המנהל החדש של FTX, ג'ון ג'יי ריי השלישי, אמר שהלקוחות הבינלאומיים של החברה צריכים לצפות לקבל פחות מבית המשפט לפשיטת רגל מאשר לקוחות בארה"ב.
Liquid, שנוסדה ב-2014, נרכשה על ידי FTX בפברואר תמורת סכום לא ידוע כחלק מהרחבתה למזרח אסיה. FTX של סם בנקמן-פריד שהציגה עצמה כמושיעת קריפטו סיפקה לליקוויד מימון חוב של 120 מיליון דולר.
ביום חמישי האחרון, הוועדה לניירות ערך של איי בהאמה אמרה כי היא תפסה נכסי קריפטו בשווי 3.5 מיליארד דולר מ-FTX ל"שמירה, והיא ממתינה להוראה מבית המשפט העליון במדינה כיצד להחזיר את הכספים ללקוחות, לנושים ולמפרקים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה