קריפטו

לקוחות FTX מבקשים באופן חריג לא לחשוף את שמם בהליך המשפטי

לקוחות FTX שאינם מתחומי ארה"ב הגישו השבוע בקשה חריגה לבית המשפט, במסגרתה הם מבקשים לא לחשוף את שמם כדיי שלא יהוו טרף עבור נוכלים 
מערכת ice | 
FTX (צילום shutterstock)
בצל הבעיות המשפטיות של חברת הקריפטו FTX, קבוצה של לקוחות החברה שאינם מארה"ב הגישו בקשה מיוחדת לבית המשפט במסגרתה הם מבקשים ששמם לא ייחשף במהלך הליך פשיטת הרגל של החברה. לטענת הלקוחות, שאיבדו סכום כולל של 1.9 מיליארד דולר, פרסום הפרטים יחשוף אותם לניסיונות גניבה ותרמית.
הבקשה הוגשה לשופט ג'ון דורסי לאור העובדה שלרוב בתיקי פשיטת רגל שמות הלקוחות והנושים כן נחשפים. לצד הבקשה העיקרית, העותרים טענו כי פרסום שמם עלול להזיק לחברת FTX למכור חלקים מעסקיה - דבר שהיא מנסה לעשות כדיי לנסות ולהחזיר את חובותיה לנושים.
בכתב הבקשה נרשם: "בעלי מטבעות קריפטו מהווים בסיס טוב עבור אלו שמנסים לבצע הונאות וגניבה היות וקשה לאתר את המטבעות והיקף הביטחון על המטבעות נמוך". גם החברה עצמה פנתה בבקשה זהה, לשמור על שמות הלקוחות חסויים.
הדיון בנושא חשיפת השמות יתקיים ב-11 לינואר ודורסי צפוי לשמוע טיעונים בעד ונגד, גם מטעם חברת FTX. עם זאת, ישנם כבר קולות שקוראים לדחיית הבקשה הזו.
הפעם האחרונה שהוגשה בקשה כזו הייתה באוקטובר האחרון בתיק של חברת צלזיוס. דורסי שפט גם במקרה זה וסירב לאשר את בקשת החברה לא לחשוף את שמות הנושים, אך כן אישר שלא לחשוף את הכתובות שלהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה