קריפטו

דרמה בקריפטו: "נוכל הקריפטו" יוסגר לארה"ב

סם בנקמן-פריד, שמואשם בהונאת משקיעי קריפטו במיליארדי דולרים, צפוי לבצע השבוע תפנית חדה ולבטל את ערעורו על בקשת ההסגרה שלו מאיי בהאמה לניו-יורק
יאיר מור | 
סם בנקמן פריד, מייסד FTX (צילום vecteezy, freepik, יוטיוב/ CNBC)
סם בנקמן-פריד (להלן: סב"פ), מייסד בורסת הקריפטו הקורסת FTX, צפוי להסכים עוד השבוע לבקשת ההסגרה שלו לארה"ב, מה שיוביל להעברתו מאיי בהאמה לידי מערכת המשפט בניו-יורק, כך דיווחו הלילה סוכנות הידיעות רויטרס והעיתון וושינגטון פוסט. שני הדיווחים מתבססים על "מקורב" לבנקמן-פריד.
מדובר בפניית פרסה דרמטית, שכן רק מספר שעות קודם לכן, בשעות הבוקר לפי שעון איי בהאמה, ניסה עורך דינו של סב"פ למנוע פעם נוספת את הסגרתו, או לפחות לדחות אותה, בהופעה ששופטת בית משפט המקביל לשלום בישראל, שאקה סרוויל, הגדירה כ"הצגה".
עורך הדין, ג'רון (זו לא שגיאת הקלדה) רוברטס, הופיע לדיון בבית המשפט בטענה שרק במקרה הגיע בזמן, משום שכלל לא ידע שהלקוח שלו נמצא כבר באולם וחשב שהוא עדיין בכלא פוקס היל. הוא דרש לדחות את הדיון, לאחר מכן דרש לספק לסב"פ את כתב האישום נגדו ובסוף דרש הפסקה של 45 דקות בדיוק – אך השופטת סירבה לבקשה הראשונה והאחרונה, וסיימה את הדיון לאחר 10 דקות בלבד. לאחר מכן קיבל סב"פ, לפי הדיווחים, זמן להתקשר בטלפון לעורך הדין שלו בניו-יורק, מארק כהן, ומעטפה עם כתב האישום נגדו, והוחזר לכלא.
הערכות מדברות על כך שהסיבה לפניית הפרסה של סב"פ היא התנאים בכלא בבהאמה, שמצד אחד מאפשר לו לפי הדיווחים לבלות את רוב היום בצפייה בסרטים ובקריאה, אך מצד שני אך מצד שני לפי הדיווחים גם מלא ג'וקים ולא מצטיין בשמירה על זכויות העצירים והאסירים באופן כללי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה