קריפטו

השכר נחשף: זה הסכום שמקבל המנכ"ל החדש של FTX

על פי מסמכי בית המשפט, מנכ"ל FTX החדש יגבה 1,300 דולר לשעה בתוספת "הוצאות סבירות" עבור עבודתו. זה מגיע לסכום שנתי של 2.6 מיליון דולר, בהנחה שריי עובד שבוע עבודה סטנדרטי של 40 שעות במשך חמישים שבועות במשך שנה, מה שמאפשר שבועיים של חופשה ללא תשלום
מערכת ice | 
FTX (צילום shutterstock)
המפרק של בורסת הקריפטו FTX, שמכהן כמנכ"ל החדש של החברה, ג'ון ג'יי ריי, נשען על צוות שהוא מכיר במשך שנים בתחום הארגון מחדש בעקבות פשיטת רגל והחברה משלמת להם מיליונים על העבודה שהם עושים, כדי לפרק את מכלול החשבונות של FTX. ריי והצוות שלו אינם כמו עובדים טיפוסיים שעובדים ישירות עבור החברה. במקום זאת, כמו בנקאים ועורכי דין שעובדים על הליך פשיטת הרגל, צוות ההנהלה החדש הם קבלנים עצמאיים מקצועיים. זה אומר, בין היתר, שהם מקבלים תשלום מיידי, לפני שכל משקיע כזה או אחר ב- FTX מקבל פיצוי על ההפסד שלו.
על פי מסמכי בית המשפט, מנכ"ל FTX החדש יגבה 1,300 דולר לשעה בתוספת "הוצאות סבירות" עבור עבודתו. זה מגיע לסכום שנתי של 2.6 מיליון דולר, בהנחה שריי עובד שבוע עבודה סטנדרטי של 40 שעות במשך חמישים שבועות במשך שנה, מה שמאפשר שבועיים של חופשה ללא תשלום. במקרה עבר של פשיטת רגל שריי עבד עליו, הוא חייב בסביבות 156 שעות בפרק זמן של חודשיים, מה שהניב לו 120,582 דולר. לשם השוואה, כאשר ריי הוביל את חברת Enron בתהליך התאוששות משלה ב-2005 וחילץ את חברת האנרגיה דרך חלק מפשיטת הרגל שלה כיו"ר ומנכ"ל, הוא גבה "רק" 1.2 מיליון דולר על בסיס שנתי.
FTX החזירה נכסים בשווי של כמיליארד דולר עד כה, אך עשויים לחלוף חודשים או שנים עד שכלל הנושים יקבלו את שלהם. הארגון מחדש של אנרון נמשך למעלה מעשור. ההליכים של נורטל עדיין נמשכים ב-2022, יותר מ-11 שנים מאוחר יותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה