קריפטו

השערורייה החדשה של FTX: מימנה אתר חדשות ללא דיווח

אתר חדשות קריפטו קיבל מימון בחשאי מטעם FTX ועל פי הדיווחים, עובדי הבלוק לא ידעו בעבר על התשלומים
מערכת ice | 
סאם בנקמן פריד (צילום shutterstock, יוטיוב/ David Rubenstein)
השערוריות סביב בורסת מטבעות קריפטו FTX לא נגמרות. דיווחים חדשים טוענים כי זו מימנה בחשאי את חברת המדיה the Block במשך יותר משנה בכסף שנשלח למנכ"ל, כך דיווחה אקסיוס ביום שישי, תוך ציטוט מקורות.
עובדי החברה לא ידעו בעבר על התשלומים, לפי הדיווח. כמו כן, FTX לא הגיבה מיד לבקשת רויטרס להגיב, בעוד שמנכ"ל FTX לשעבר, סם בנמן-פריד, לא הגיב לשיחת טלפון ולהודעת טקסט המבקשת תגובה על הידיעה החדשה.

במקביל לכך, רגולטורים ברחבי העולם, כולל באיי בהאמה שבהן ממוקמת FTX ובארה"ב, חוקרים את תפקידם של המנהלים הבכירים של FTX בקריסה המדהימה של החברה, כך דיווחה בעבר רויטרס. בורסת הקריפטו הגישה בקשה לפשיטת רגל בחודש שעבר לאחר משבר נזילות שגרם לכספי הלקוחות של לפחות מיליארד דולר להיעלם.
כזכור, עורכי דין באיי בהאמה, הגישו ביום שישי האחרון בקשת חירום משופט פשיטות רגל בדלאוור, לחייב את מנהלי חברת הקריפטו הכושלת FTX, לתת להם גישה למאגרי מידע כחלק מההליך. הצעת החירום טוענת שלמרות "ניסיונות רבים להשיג גישה", עובדי FTX ועורכי דינם עצרו את הרגולטורים המקומיים במאמציהם להשיג מידע פיננסי קריטי המאוחסן בשירותי הענן של אמזון וגוגל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה