קריפטו

אחרי קריסת FTX: דרום קוריאה מהדקת את רגולציית הקריפטו

בממוצע, 297,229 משתמשים דרום קוריאנים ביקרו ב-FTX.com מדי חודש, מה שהופך את דרום קוריאה למובילה בטבלת המדינות שהושפעו הכי הרבה מהתמוטטות של FTX
מערכת ice | 
FTX (צילום shutterstock)
מטבעות קריפטוגרפיים מקומיים התבררו כגורם הגדול ביותר שתורם למותם של בורסות ומערכות אקולוגיות רבות השנה, מה שהיה אפשר לראות לאחרונה במהלך קריסת ה-FTX. הרשות הפיננסית של קוריאה - יחידת המודיעין הפיננסית של קוריאה (KoFIU), שמה לב לכך, כשהיא פתחה בדיקה בבורסות הקריפטו ביחס לרשימת האסימונים שלהם, שהן הנפיקו בעצמן.
בורסת קריפטו FTX ו-130 החברות הנלוות שלה הגישו לאחרונה בקשה לפשיטת רגל עקב קריסה של האסימון הבית שלה, FTX Token. בעוד שבורסות הקריפטו הקוריאניות נאסרות להנפיק אסימונים מקומיים, הבדיקה של KoFIU בנושא זה היא להבטיח עמידה ברגולציה למען בטיחות המשקיעים, על פי דו"ח מקומי. חקירות ראשוניות גילו שכל חילופי הקריפטו היו במסגרת פעולות חוקיות ברחבי דרום קוריאה. עם זאת, דובר ועדת השירותים הפיננסיים (FSC), חשף תוכניות לחקירה מעמיקה יותר מכיוון ש"יש עדיין כמה ספקות הקשורים" לרישומי אסימונים פנימיים.
Flata Exchange היא אחד החשודים העיקריים והיא נחקר בגין רישום האסימון הפנימי שלה - FLAT, עוד בינואר 2020. בורסות גדולות כמו Upbit ו-Bithumb אושרו על ידי הרשויות והחקירות יתמקדו בבורסות קטנות יותר. בממוצע, 297,229 משתמשים דרום קוריאנים ביקרו ב-FTX.com מדי חודש, מה שהופך את דרום קוריאה למובילה בטבלת המדינות שהושפעו הכי הרבה מהתמוטטות של FTX.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה