קריפטו

פיצה דיגיטלית? זה היום ההזוי שהעיר הזו הוסיפה ללוח השנה שלה

בהודעה מפתיעה וחסרת תקדים, עיריית פורטו אלגרה מברזיל הודיעה כי תוסיף את יום הביטקוין פיצה ללוח השנה הרשמי שלה, לציון היום שבו המטבע הפך לנסחר לראשונה אי שם בשנת 2010
מערכת ice | 
פיצה ביטקוין (צילום טוויטר)
בצעד מפתיע וחסר תקדים, העיר הברזילאית פורטו אלגרה הודיעה היום כי תוסיף ללוח השנה את יום הביטקוין פיצה והוא יצויין בכל ה-22 לחודש מאי. ההחלטה הזו מגיעה לאחר ששני חברי מועצה לקחו חלק באירוע דומה ב-22 למאי 2022 ושם הם למדו על היום המיוחד שמציין את המשמעות של מטבע הביטקוין, לצד אבני דרך נוספות בתחום הקריפטו.
לפי אחד מחברי המועצה אשר קידם את הנושא בעירייה המטרה הייתה לקדם שקיפות לאמצעי כלכלה ומימון אחרים בעיר, אשר לה 1.5 מיליון תושבים. לאחר ההודעה החגיגית שאושרה לקראת סוף אוגוסט, אזרחים רבים ובעיקר הצעירים בהם בירכו על הצעד. 
כידוע, היום נחגג לציון התאריך שבו משתמש ביטקוין מארה"ב קנה שני מגשי פיצה במחיר 10 אלף מטבעות ביטקוין ב-22 למאי 2010, ובעת שבה ערך המטבע עמד על 0.0025 דולר בלבד. עד לרגע שבו המידע הזה יצא לאור המטבע כבר היה שווה 207 מיליון דולר. לאור העובדה הזו היום הזה קיבל מעמד חשוב וזה נחשב ליום שבו המטבע שומש לראשונה למטרות סחר.
מאותה עת המטבע כבר נהיה ככלי סחר במערכות רבות וערים בעולם וזאת כמובן לאחר שגם עיריית אל סלבדור הייתה הראשונה להכריז על המטבע בתור מטבע רשמי לסחר. יחד עם זאת, רבות עדיין לא ממהרות לכיוון הזה תודות לאי היציבות שניכרה לאחרונה בקרב כלל המטבעות הדיגיטליים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה