קריפטו

הדוד סם: כריש הקריפטו בדרך לעסקה של מיליארד דולר

לאחר שהציל כבר כמה חברות, סם בנקמן פריד מוכיח שאין כמותו בשוק הקריפטו, וירכוש כ-60% מבורסת הקריפטו Huobi
מערכת ice | 
סם בנקמן פריד (צילום צילום מסך NasDaily)
לאון לי, מייסד Huobi, בורסת הקריפטו ה-13 בגודלה בעולם, לפי הדיווחים, מחפש למכור את נתח המניות שלו בכמעט 60% בבורסה תמורת למעלה ממיליארד דולר.
בבלומברג דיווחו שמייסד FTX סם בנקמן-פריד (SBF) ומייסד טרון ג'סטין סאן, היו בקשר עם חברת האם של Huobi בנוגע לעסקה, אך סאן הכחישה כל מעורבות. העסקה תעריך את Huobi ב-2-3 מיליארד דולר.
אסימון ה-HT המקורי של Huobi זינק ב-18% מאז שפורסם הבוקר.

מסע הקניות של SBF
סם בנקמן-פריד, המיליארדר היהודי הצעיר בן ה-30, בעל שווי נקי של 24 מיליארד דולר, בנה מוניטין של אחד מהכרישים הגדולים ביותר בעולם הקריפטו והרחיב את הפעילות לחברות חסרות מזומנים במהלך השוק הדובי האחרון.
ביוני הודיע ​​SBF כי רכש 7.6% ממניות אפליקציית המסחר Robinhood. בתחילת יולי, הצוות של בנקמן-פריד ב-FTX רכש את BlockFi תמורת עד 240 מיליון דולר.
 
"הוא משחק מטא-משחק בשוק שכמותו לא ראינו מעולם. זה שחמט בזמן שכל האחרים משחקים דמקה", אמר טום ווייט, מנהל המחקר בפלטפורמת ההשקעות סטונקס, ל-The Defiant.
במקרה הזה, בנקמן-פריד עשוי להיות המושיע ש-לי צריך. נציג מ-Huobi Global אמר לבלומברג, "הוא [לי] מקווה שבעלי המניות החדשים יהיו יותר חזקים ובעלי תושייה, ושהם יעריכו את המותג Huobi וישקיעו יותר הון ואנרגיה כדי להניע את הצמיחה של Huobi".
Huobi נוסדה בסין ב-2013, אך נאלצה לצאת מהמדינה על רקע פיצוץ של תעשיית הקריפטו בשנה שעברה. באוגוסט 2018, היא נרשמה למסחר ציבור בהונג קונג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה