קריפטו

מענק של 5,000 יורו למי שיעזור בלכידתה של מלכת הקריפטו

סוכנות המודיעין הפלילי של האיחוד האירופי, היורופול, מציעה פרס בשווי 5,000 יורו למי יוביל לתפיסתה של "מלכת הקריפטו", מייסדת מיזם הקריפטו וואן-קוין, שחשודה בהונאת פונזי בשווי מיליארדי דולר

מערכת ice |  1
מטבעות קריפטו (צילום vecteezy, unsplash)
ד"ר רוג'ה איגנטובה הפכה למבוקשת על ידי היורופול, סוכנות המודיעין הפלילי של האיחוד האירופי. הסוכנות מציעה פרס של 5,000 דולר בתמורה לכל מידע שעשוי לקדם את תפיסתה על ידי רשויות החוק. על פי החשד, איגנטובה יצרה את וואן-קוין, מטבע דיגיטלי, בסופיה שבבולגריה בשנת 2014.
שלוש שנים לאחר מכן היא עלתה על טיסה מסופיה בולגריה לאתונה ביוון, ומאז נעלמו עקבותיה. זאת הייתה פעם האחרונה שנראתה לעיני הציבור. לפי היורופול, החברה בניהולה שכנעה אנשים רבים להזמין מכרים להשקיע ברשת קריפטו רדומה, שכלל לא הייתה פעילה. כמו כן, האנשים הוזמנו לקנות קורסים ייעודיים ולהרוויח עמלה על כל משקיע חדש שהם מצרפים ל"מיזם" האמור. בתוך כך, איגנטובה הצליחה לגייס מיליארדי דולרים ממשקיעים באמצעות הונאת פונזי.
במעלה הדרך נטען באמצעות דיווחי הוואן-קוין, המטבע הדיגיטלי, כי יש לרשת המיזם יותר משלושה מיליון משתמשים בכל רחבי העולם. לפני 6 שנים, בשנת 2016, הכריז איגוד הביטקוין הישראלי כי המטבע הדיגיטלי וואן-קוין כלל אינו מטבע דיגיטלי, ומבחינת האיגוד מדובר בתרמית והונאה. באתר הם כתבו: "וואן-קוין הוא אינו מטבע דיגיטלי מבוזר, אלא תוכנית פירמידה מורכבת - וממילא אינו נושא את האיכויות הגלומות במטבעות דיגיטליים מבוססי בלוקצ'יין, שבהם שקיפות, אבטחה ואמינות".
 
בשנת 2019, נעצר אחיה של איגנטובה בלוס אנג'לס וכעבור כמה חודשים הודה באשמה על חלקו בתרמית. כעת כל מה שנותר הוא למצוא את מלכת הקריפטו בכבודה ובעצמה.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ... הפרס ביורו ??? ... לא בקיפטו ??? ... חחחחחחחח (ל"ת)
    אזרח נאיבי 05/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור