קריפטו

התרחיש המדהים שיכול לקרות אם אפל תהפוך ל"בת ברית" של ביטקוין

נשיא מיקרוסטרטג'י הזמין בריאיון את אפל להשקיע מאה מיליארד דולר בביטקוין והעריך שעם אימוץ הביטקוין יצרנית האייפון יכולה להפוך למוסד פיננסי מוביל
מערכת ice | 
אפל דמות (צילום Shutterstock)
מייקל סיילור, נשיא ענקית המידע העסקי מיקרוסטרטג'י, רואה בביטקוין הזדמנות אסטרטגית עבור אפל ולא רק נכס ספקולטיבי. בראיון לפודקאסט אמר סיילור כי אפל צריכה להשקיע מאה מיליארד דולר בביטקוין. זאת, במקום לבצע רכישות חוזרות של מניותיה. לדבריו, המהלך עשוי להפוך את אפל לשחקן מרכזי בשוק הפיננסי. עוד הציע סיילור שאפל תרכוש ביטקוין באמצעות רזרבות המזומנים שלה, המסתכמות בכ-47 מיליארד דולר. על פי התחזית שלו, ההשקעה עשויה להכפיל את ערכה פי חמישה ולהניב צמיחה של 20% בעסקי ענקית הטכנולוגיה.
סיילור הציע גם לשלב את ביטקוין באקוסיסטם של אפל, כמו לאפשר עסקאות קריפטו באייפון או באפל ווטש. "אפל יכולה להיות המוסד הפיננסי הגדול ביותר בעולם", אמר.

סיילור צייץ תמונה של תפוח כחול עם לוגו ביטקוין באחרונה ובכך הצית גל של ספקולציות לגבי השקעה אפשרית של אפל בביטקוין. מיקרוסטרטג'י שבבעלותו היא אחת המחזיקות הגדולות בעולם של ביטקוין, עם רזרבות ביטקוין בשווי 17.1 מיליארד דולר. מניית מיקרוסטרטג'י עלתה ב-182% מתחילת השנה. מאפל לא נמסרה תגובה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה