קריפטו

ענקית האשראי משיקה כרטיס דביט קריפטוגרפי חדש לארנקים עצמאיים

הכרטיס החדש יאפשר למחזיקי ארנקים עצמאיים לשלם ישירות במטבעות קריפטוגרפיים ויבצע המרה לאירו בזמן אמת; הכרטיס זמין בשלב זה באירופה בלבד
מערכת ice | 
מאסטרקארד, קריפטו (צילום shutterstock, pexels)
חברת כרטיסי האשראי מאסטרקארד יחד עם חברת פתרונות התשלום הקריפטוגרפיים מרקוריו (Mercuryo) משיקות כרטיס חיוב מיידי (דביט) חדש שיתחבר לארנקים עצמאיים, בהם המשתמשים שומרים את המטבעות ומחזיקים את המפתחות הפרטיים בעצמם. הכרטיס יאפשר למשתמשים העצמאיים לשלם במטבעות קריפטוגרפיים והמערכת תמיר את הקריפטו בזמן אמת לאירו.
הכרטיס מיועד למחזיקי ארנקים עצמאיים המעוניינים לבצע רכישות במטבעות שברשותם בלי להעביר אותם לבורסה או לפלטפורמת צד שלישי. 
עמלות השירות כוללות דמי הנפקה של 1.6 אירו; דמי תחזוקה חודשיים של אירו; עמלת המרה של 0.95% בעת המרת הקריפטו לאירו לצורך ביצוע התשלום.

המשתמשים יוכלו לשלם באמצעות הכרטיס החדש במעל מאה מיליון בתי עסק ברחבי העולם. הכרטיס יהיה זמין בשלב זה ללקוחות החברה באירופה בלבד.
מערב אירופה אימצה את השימוש במטבעות דיגיטליים, עם בין 1.2 מיליון ל-1.5 מיליון סוחרים יומיים. המדינות המובילות בפעילות בתחום הן גרמניה וצרפת.
חברת התשלומים הגלובלית מאסטרקארד נוסדה ב-1966 ומספקת פתרונות פיננסיים ביותר מ-210 מדינות וטריטוריות. החברה מתמחה בהנפקת כרטיסי תשלום ובפיתוח טכנולוגיות לתשלומים דיגיטליים. מאסטרקארד הרחיבה בשנים האחרונות  את פעילותה לתחום הקריפטו, ומשקיעה בפיתוח פתרונות המאפשרים שילוב של מטבעות דיגיטליים עם תשלומים מסורתיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה