כסף וצרכנות

ריקול לנעליים בישראל: זה הדגם שעלול לסכן את בריאותכם

הממונה על התקינה במשרד הכלכלה והתעשייה מביא לידיעת הציבור את הודעת הריקול של חברת סייף בוק בע"מ, הקוראת לציבור להפסיק את השימוש מידית במוצר שיובא/שווק על ידה: נעלי בטיחות WORK BOOTS EAGLE S3
מערכת ice |  1
נעלי העבודה של סייף בוק (צילום סייף בוק)
הממונה על התקינה במשרד הכלכלה והתעשייה מביא לידיעת הציבור את הודעת הריקול של חברת סייף בוק בע"מ, (ח.פ 515911246 ) הקוראת לציבור להפסיק את השימוש מידית במוצר שיובא/שווק על ידה: נעלי בטיחות WORK BOOTS EAGLE S3.
הנעליים מדגם: ART NO-505 של היצרן: WENZHOU HONDA, נוצרו בסין ושווקו בתאריכים:  1/1/22 -26/12/23. סוג הסיכון: החלקה, פציעה, התחשמלות. בבדיקה שנערכה מטעם הממונה על התקינה באמצעות מכון התקנים, נמצא כי המוצר אינו עומד בדרישות התקן הישראלי הרשמי, ת"י  1112 חלק 2 – "ציוד מגן אישי: "נעלי בטיחות" מנובמבר 2015.
להלן הליקויים שנמצאו: 1. ספיגות מים נמוכה. 2. הגנת החרטום, עמידות בהולם, עמידות בלחיצה נמוכות. 3. התנגדות שחיקת הסוליה נמוכה. 4. סימון ואזהרות חלקיים – עלול לגרום לשימוש במוצר לא לפי ייעודו, תחזוקה לא נכונה שתוביל להתהוות בלאי בנעליים.
פעולה נדרשת: כל המחזיק במוצר זה מתבקש להפסיק את השימוש בו לאלתר ומוזמן לפנות למקום הרכישה, לצורך החזרתו וקבלת פיצוי כספי או להגיע למחסני היבואן לצורך החלפתו/תיקונו. לפרטים נוספים ניתן לפנות לחברת סייף בוק בע"מ בכתובת: רחוב המרכבה 18, חולון.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נעליים הם לא יודעים לעשות כמו שצריך וגם אין קשר
    אבי 03/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה שכתוב על ידי היצרן לבין המציאות רכב חשמלי אתם קונים מסין חחחחח....?
    סגור