כסף וצרכנות

ריקול לעוגיות האהובות: זה המוצר שעלול לסכן אתכם

הודעה על סכנה אלרגית: הציבור מתבקש  להחזיר ולא לצרוך את העוגיות של היצרן עדן שיר סחר. זאת לאחר שנערכה בדיקה של משרד הבריאות והתברר כי ברשימת הרכיבים והאלרגנים לא קיים סימון על אריזות העוגיות שמכילות שומשום
מערכת ice | 
משרד הבריאות
היצרן עדן שיר סחר בע"מ מודיע על איסוף מוצרים בעקבות בדיקה של שירות המזון במשרד הבריאות, בה נמצא כי ברשימת הרכיבים והאלרגנים לא קיים סימון מותאם במוצרים המכילים אלרגן שומשום. 
בין המוצרים שיש להחזיר: עוגיות טחינה ללא תוספת סוכר מכל תאריכי התפוגה עד וכולל עדיף לשימוש לפני 28.4.24 של מותג קופי טיים. עוגיות מלוחים מכל תאריכי התפוגה עד וכולל עדיף לשימוש לפני 28.4.24 גם של מותג קופי טיים ועוגיות מלוחים ללא תוספת סוכר מכל תאריכי התפוגה עד וכולל עדיף לשימוש לפני 28.4.24 של מותג קופי טיים ובראשית.
החברה מבקשת מהצרכנים שהינם אלרגיים לשומשום ולשאר האלרגנים המופיעים בתווית שלא לצרוך מוצר זה. עוד מציינת החברה כי היא פועלת כעת לאיסוף המוצר לצורך תיקון הסימון ומתנצלת בפני לקוחותיה, לכל שאלתיקוןה ובירור יש לפנות לטלפון 0528020000. 
קריאה לתיקון, המוכרת בשמה באנגלית ריקוֹל, היא מהלך שנוקט מפעל תעשייתי כאשר במוצר שלו נתגלה פגם מהותי. בקריאה לתיקון נקראים רוכשי המוצר להגיע איתו לתחנת שירות, על מנת לתקן את הפגם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה