כסף וצרכנות

אחרי שסטוביץ': גם חברת סוגת מייקרת מוצרים, הסוכר יעלה ב-13%

לאחר הודעת שסטוביץ' על ייקור חלק ממוצריה, התעוררה סערה גדולה ברשת נגד החברה, בטענה להעלאת מחירים בתקופה כזו בה המדינה נמצאת במלחמה, וחלקים רבים במשק מתפקדים חלקית, אם בכלל
מערכת ice |  1
סוגת מייקרת מוצרים (צילום shutterstock)
חברת שסטוביץ' שהכריזה על העלאת מחירי חלק מהמוצרים שלה, חטפה ביקורת מהציבור ברחבי הרשתות החברתיות ועוררה לא מעט זעם. היום (שני) חברת סוגת המוכרת והוותיקה, הודיעה על מהלך דומה ועל ייקור מוצרי החברה, לרבות סוכר לבן וסוכר חום.
בין מוצרי החברה, הסוכר הלבן הנמכר בצנצנת במשקל 1 ק"ג יעלה ב-13% וסוכר דמררה בצנצנת של 1 ק"ג ב-11%, יצוין כי מחיר הסוכר הנמכר בשקיות נמוך יותר. זאת בנוסף לעליות במחירי מוצרי קמח, קטניות והטונה בשמן הזית של החברה.
מי שהתרעם על עליות המחירים והחליט לתקוף את שסטוביץ' ואף את שר האוצר בצלאל סמוטריץ', הוא החשב הכללי לשעבר והכלכלן פרופסור ירון זליכה. כזכור, זליכה הגיב לעליות המחירים של שסטוביץ' כשכתב: "בלי בושה. שסטוביץ מעלה מחירים באופן חד באמצע המלחמה ומנצלת את שיתוף הפעולה בשתיקה של שר האוצר. כל ההבטחות של סמוטריץ להילחם ביוקר המחיה שוב התבררו כעבודה בעיניים".
 
על רקע עליות המחירים ברחבי העולם ובמיוחד באזור המזרח התיכון לאור האיום של החות'ים מתימן לשבש את כניסת הסחורות לישראל, לא מן הנמנע כי נוסיף לראות עליות מחירים בעוד רשתות ויבואנים נוספים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    העלאת המחירים
    ולדמיראיליץ לנין 01/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חוששני כי העלאה זו הייתה ידועה מראש!!ברגע שנפתחה מלחמה כנגד ישראל ,היה ברור כי יעלו מחירים.תאוות הבצע של היבואנים ושל המונופולים אינה ודעת כל שובע וממשלה זו כמו קודמתה ,אינה טורחת לקרוא אותם לסדר! ולכן,העלאת מחירים זו אינה אלא קריאת השכמה לפני העלאה דרסטית של כל המחירים במשק לפחות ב-150% !! ממשלה מקוללת זו, קומי עורי לפני שמעמד הביניים יקרוס!!
    סגור