כסף וצרכנות

המחירים בסופרמרקט קופצים ב-20%: יבואנית קולגייט וברילה בבשורה קשה

שבעה חודשים אחרי שהקפיצה מחירים בכ-15%, יבואנית הענק שסטוביץ' דורשת עליית מחירים של כ-10% ב-15% ממוצריה כבר מתחילת חודש פברואר, מוצרים כמו קולגייט, פלמובליב, אג'קס וברילה ועוד מאות מוצרים שהיא משווקת
מערכת ice |  1
סופרמרקטים (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, shutterstock)
שבעה חודשים אחרי שפעלה כמו דיפלומט, היבואנית הגדולה בישראל, שהחליטה מחירים במספרים דו ספרתיים, שסטוביץ, שעדכנה את הלקוחות שלה ביולי האחרון כי המחירים עולים ב-20%, עושה זאת שוב ושוב מעלה מחירים בשיעור חד.
בפער של קצת יותר מחצי שנה, יבואנית הענק שטסוביץ' דורשת עליית מחירים של כ-10% מ-15% ממוצריה, כבר מתחילת חודש פברואר 2024. מוצרים כמו קולגייט, פלמובליב, אג'קס,, ברילה ועוד מאות מוצרים
על פי דיווח ב"תוכנית חיסכון", החברה כאמור מעלה מחירים בשיעור של 20%, כאשר המוצרים שמחירם עולה הם המוצרים שיש כמעט לכולנו בבית. למשל, פסטה ברילה תתייקר ב-13%, כל סדרת המוצרים של "מאסטר שף", בהם הרטבים הפופולריים, יעלו בין 7% ל-18%.
כמו כן, מוצרי פומפודור (תה) יעלו ב-12%, שוקולד צ'וקוטה ב-10%-20%, אוטלי ב-14%, המסטיקים של אורביט יעלו ב-8%, השוקלדים של סניקרס יעלו ב-8%, M&M יתייקרו ב-10%, סקיטלס ב-18%, הובה בובה קלאסי ב-14%.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שסטוביץ אין מילה אחרת חזירות צריך לעשות חרם בזמן מלחמה (ל"ת)
    דליה 12/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור