שיווק ופרסום

קשת טעמים בבשורה ללקוחות: זה מה שיקרה אם תזמינו עד 14:30

בעקבות הביקוש הצרכני למשלוחים תכופים ומהירים ומנגד כ"א רב שהתגייס לכוחות הביטחון- "קשת טעמים" מרחיבה את פעילות מרכזי המשלוחים הרובוטיים במרכז הליקוט בחיפה ופ"ת על מנת לספק את צרכי הלקוחות

מערכת ice | 
קשת טעמים (צילום קמנדה פרודקשן)
לצד מהלך גיוס עובדים נוספים, בעלי רשת הקמעונאות "קשת טעמים" אריאל לכט הודיע הבוקר על הרחבת היקף העבודה במרכזי הליקוט הרובוטי שבחיפה ובפתח תקווה, על מנת לספק את בקשת הציבור. 
"אנו מודעים לצורך הקיים ונענים ככל הניתן לביקוש שגבר בימים אלה ב-200% מהסיבות המובנות. לשם כך הוספנו מקצה שיפור ותגבור לטכנולוגיה אשר מקצרת תהליכי ליקוט, אריזה ואספקה עד לבית הלקוח. רשת קשת טעמים מציעה מגוון ענק של מוצרי סופרמרקט ומוצרים נוספים אשר לא תמצאו בשום מקום אחר. מקפידים על משלוח מתוקתק, מדוייק ומקורר עד פתח הבית".
"שירות האונליין שלנו באתר ובאפליקציה פעיל לביצוע הזמנה 24/7 ואנו עושים את מירב המאמצים לספק משלוחים מהיום להיום למזמינים באתר עד השעה 14:30 של אותו היום, במקסימום טריות ואיכות" אמר בעלי הרשת אריאל לכט.

כזכור, בעקבות מלחמת "חרבות ברזל" שנפתחה לפני 23 ימים עם הפיגוע הרצחני של מחבלי ארגון הטרור חמאס, נרשמה ירידה במספר הלקוחות שהגיעו לקנות בסופרים השונים, כאשר כתוצאה מכך חלה עלייה בביקוש למשלוחים עד לבית הלקוחות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה