כסף וצרכנות

אלפי דרכונים ותעודות זהות חדשות בחינם: מי זכה להטבה?

רשות האוכלוסין וההגירה הודיעה: התקבלו 3,790 בקשות להנפקת דרכונים ותעודות זהות על ידי תושבי העוטף והצפון במוקדים הללו. כחלק מהמהלך, הבקשות פטורות מתשלום והדרכונים ותעודות הזהות ישונעו על ידי נציגי רשות האוכלוסין בחזרה למקומות השהיה
מערכת ice |  2
תעודת זהות (צילום טוויטר)
ימים ספורים מתחילת מלחמה ׳חרבות ברזל׳ הודיע מנכ״ל רשות האוכלוסין וההגירה, אייל סיסו, כי רשות האוכלוסין וההגירה תגיע למקומות בהם שוהים תושבי העוטף והצפון אשר פונו מבתיהם, שם יוצבו לשכות ניידות אשר יתנו שירותי מרשם ודרכונים. שלושה שבועות אחרי, יש תוצאות חיוביות מאוד.
הלשכות הוצבו במהלך השבועיים האחרונים בשפיים, בים המלח, בעין גדי, באילת, במשמר העמק, תל אביב, במצפה רמון ובמעלה החמישה ונתנו שירות לתושבי כלל הישובים שנפגעו, לרבות בארי, כיסופים, שדרות, ניר עוז, כפר עזה ועוד.

במהלך שבועיים אלה, התקבלו 3,790 בקשות להנפקת דרכונים ותעודות זהות על ידי תושבי העוטף והצפון במוקדים הללו. כחלק מהמהלך, הבקשות פטורות מתשלום והדרכונים ותעודות הזהות ישונעו על ידי נציגי רשות האוכלוסין בחזרה למקומות השהיה. בשבוע הקרוב יוצבו לשכות בים המלח, בחדרה, בנתניה ובכל מקום אליו תדרש הלשכה.
רק השבוע, רשות האוכלוסין וההגירה הודיעה על הרחבת  פטור מתשלום אגרה על הנפקת תעודות זהות ודרכונים, גם לכל תושבי הישובים בצפון שהם צמודי גדר (0-2 ק״מ) ופונו מבתיהם. 
 החלטה זו, בהסכמת שר הפנים ועל דעתו, מצטרפת להחלטה שהתקבלה לפני כשבועיים על מתן פטור מתשלום לתושבי עוטף עזה שפונו מבתיהם ולהם אף ניתנו שירותי דרכונים ותעודות זהות בלשכות הניידות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    היכן הלשכה בתל אביב ??? (ל"ת)
    נתיבות 10/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    החלטה ראויה
    יעל 10/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ומתבקשת בימנו. לצערי חאור התנהלות הממשלה היא לא מובנת מאליה. ומעבר ללחימה למה המשרש השלשול הזה לא נותן את השעת על התנהלותו. על מה הולך הכסף? המתנה לקביעת דרכון חצי שנה ועוד חודשיים להוצאותו. בושה של משענת עולם שלישית. עובדי מדינה שמסיימים ב14 מה התירוץ??
    סגור