כסף וצרכנות

החקלאות בדרך להכחדה: נזקי המתקפה על קיבוצי העוטף נחשפים

ענף עובדי האדמה סובל ממחסור בידיים עובדות, משקים רבים נבזזו, נשרפו והושמדו כליל. קבוצת ריאליטי תקיים במתחם ארנה הרצליה שוק איכרים למכירת תוצרת חקלאית של חקלאי העוטף והצפון
מערכת ice | 
מימדי ההרס החקלאי ;בקיבוץ בארי (צילום אריק מרמור/פלאש 90)
על רקע הצורך הדחוף של חקלאים ומגדלים מהעוטף והצפון למכור את התוצרת שלהם, קבוצת ריאליטי יוזמת במתחם ארנה הרצליה שבבעלותה שוק איכרים, שיסייע ליצרנים ולחקלאים למכור את התוצרת שלהם – פירות, ירקות, דבש, פרחים ועוד, במכירה ישירה לציבור הרחב.
המיזם מבקש לסייע לחקלאים במאבקם לשרידות והמשכיות כלכלית, על רקע השיבושים המשמעותיים בעבודה החקלאית המאיימים על פרנסתם של מאות משקים ברחבי העוטף ובצפון.
קבוצת ריאליטי גם מציעה מערך מתנדבים שיסייע לחקלאים בכל מה שנדרש כדי להשתתף במיזם, ובמקביל, יצאה בקול קורא למתנדבים במשקים. שוק האיכרים הוא חלק ממערך החירום שהקימה קבוצת ריאליטי, אשר נותן מענה לצרכים באוכלוסיות השונות בעת מלחמה, החל ממרכז ציוד וביגוד, דרך סיוע במציאת מגורים למפונים, ועד לתמיכה בבעלי עסקים קטנים, אמנים ועוד.

(צילום: ריאליטי)
האירוע יתקיים ביום שישי ה-27 באוקטובר בין השעות 13:00-09:00. אמש ועדת הכספים אישרה העברה תקציבית דחופה של 42 מיליון שקל למשרד החקלאות בהוצאה מותנית בהכנסה והכנסה מיועדת למשרד החקלאות ופיתוח הכפר, לשינויים פנימיים בסעיפי המשרד.  בנוסף, אושרו כ-57 מיליון שקל עודפי משרד החקלאות משנת 2022 לשימוש בשנת 2023.  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה