כסף וצרכנות

השטרות בארנק שלכם מזויפים? בדקו בארנק שלכם עכשיו

מגיש קשת 12 חיים אתגר פתח ואמר בסרטון: "איך לא תיפלו בכסף מזויף, תקשיבו טוב טוב. לא מזמן פרסמתי סרטון על כסף מזויף שזכה להמון תגובות, גם מבנק ישראל. אז אני רוצה להזכיר כמה סימנים שבנק ישראל שם על שטרות אורגינליים שיעזרו לכם להבין אם זה אורגינל או מזויף". כל הפרטים בפנים
מערכת ice | 
שטרות (צילום shutterstock)
מכת השטרות המזויפים ממשיכה לסבך לא מעט ישראלים תמימים שלידיהם נופלים שטרות לא אמיתיים ברמת זיוף גבוהה מאוד, אבל גם ישראלים לא תמימים שרוכשים שטרות שכאלה בתקווה לעקוף את סימני הזיהוי של בנק ישראל בכל עסק בהם ינסו לרכוש עמם.
אתגר פתח ואמר בסרטון: "איך לא תיפלו בכסף מזויף, תקשיבו טוב טוב. לא מזמן פרסמתי סרטון על כסף מזויף שזכה להמון תגובות, גם מבנק ישראל. אז אני רוצה להזכיר כמה סימנים שבנק ישראל שם על שטרות אורגינליים שיעזרו לכם להבין אם זה אורגינל או מזויף".

אתגר הסביר: "קודם כל הספר המוזהב הזה, שם למעלה, מזיזים את השטר ואם הצבע משתנה מזהב לקצת ירקרק זה סימן שבנק ישראל שם על השטר כדי להבדיל. עוד סימן הוא הערך הנקוב, על השטרות האמיתיים יש בצד ערך נקוב של השטר". 
 
@haimetgar01 #חייםאתגר #חייםאתגרמזהיר #חייםאתגרדחוף ♬ Ghost in the Shell - Ganger Baster
לסיום אתגר סיפר: "עוד סימן הוא הפס בצד, אם מסתכלים אפשר לראות לסירוגין את המנואה והערך הנקוב ויש עוד ועוד פרטים שמבדילים בין האורגינל למזויף. שימו לב שלא תפלו בזיוף, חבל על הכסף שלכם וחבל שיעקצו אתכם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה