כסף וצרכנות

רמי לוי שובר את השוק: אלו ההלוואות החדשות שהוא מציע

על פי הפרסום ברשתות החברתיות של 'רמי לוי שיווק השקמה' של איש העסקים, הלוואות מוצעות ללקוחות בגובה של 15,00, 30,000, 60,000 שקל וכל סכום שמתאים ללקוח עד 200,000 שקל בסך הכל
מערכת ice |  1
רמי לוי (צילום יחצ, shutterstock)
האם בקרוב לא תצטרכו כל כך את הבנק שלכם כדי לקבל הלוואה? על פי הפרסום ברשתות החברתיות של 'רמי לוי שיווק השקמה' של איש העסקים, "גם בהלוואות- אין כמו רמי לוי!", כאשר ניתן לקבל הלוואה גם עד 100 תשלומים.
הסכומים שמוצעים ללקוחות הם 15,00, 30,000, 60,000 שקל וכל סכום שמתאים ללקוח עד 200,000 שקל בסך הכל. הרשת מסרה: "ההצעות הם ללקוחות כל הבנקים ולכל צורך. באתר הפייסבוק הושארה כתובת המייל לפניות ומספר הטלפון".

החברה  הבהירה: "המלווה ישראכרט מימון בע"מ | בכפוף לאישור החברה ותנאיה | אי עמידה בפירעון ההלוואה או האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל| אין בהודעה זו כדי לחייב את ישראכרט בהעמדת האשראי באופן מלא או חלקי ולישראכרט יהיה שיקול הדעת המוחלט באם להיענות לבקשה או לדחותה".
בשבועות האחרונים מקדם רמי לוי והרשת שלו את תו הקנייה של 'רמי לוי שיווק השקמה' שמתאים לקניות ורכישות בכל החברות הקשורות או בבעלות הקבוצה, כמו קופיקס, בי פארם, ישראייר, רמי לוי על כל שלוחותיה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כתבת פרסומת
    אזרח 08/2023/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה הריבית ביחס למתחרים? מה התנאים הנוספים? כתבה כלכלית חייבת לכלול פרטים מלאים ולא רק מידע פרסומי. ולפרטים מדוע לשלם לרמי לוי דמי טיפול כאשר מיתן לפנות ישר לחברה המממנת
    סגור