כסף וצרכנות

רמי לוי מחלק מתנה ללקוחות: מה תצטרכו לעשות עבורה?

ברשתות החברתיות של הרשת נכתב: "לקוחות רמי לוי? יש לנו תחרות שווה בשבילכן- ותוכלו לזכות בסדנת העצמה והתפתחות אישית עם שר. כל מה שאת צריכה לעשות זה לתייג אישה יקרה לך שתשמח להשתתף יחד איתך בסדנה חוויתית המחברת בין גוף ונפש!"
מערכת ice |  3
רמי לוי שיווק השקמה (צילום יחצ)
אחרי שרשת גוד פארם, בבעלותו של איש העסקים רמי לוי, רכשה את רשת שר פיטנס שקרסה ונקלעה לחובות של 24 מיליון שקל, תמורת 3.3 מיליון שקל, היום (חמישי) שני הצדדים משתפים פעולה במבצע חדש.
ברשתות החברתיות של הרשת נכתב: "לקוחות רמי לוי? יש לנו תחרות שווה בשבילכן- ותוכלו לזכות בסדנת העצמה והתפתחות אישית עם שר. כל מה שאת צריכה לעשות זה לתייג אישה יקרה לך שתשמח להשתתף יחד איתך בסדנה חוויתית המחברת בין גוף ונפש!".

עוד נכתב לעוקבים לקוחות רשת 'רמי לוי': "הסדנא תתקיים ביום ראשון 16/7 בשעה 18:30 בסניף שר פיטנס פתח תקווה, רח' גיסין 11, אם המושבות! יש להגיע עם בגדים נוחים".
אז מה הקשר בין ענף הפארם לענף הכושר אתם שואלים? ובכן, מייסדי גוד פארם, המנכ"לים אדם פרידלר ואוהד סנדלר, מסבירים. "בסוף היום אנחנו מסתכלים בראייה הוליסטית להיכנס לתחומים של אורח חיים בריא, ביוטי, טיפולים רפואיים, פיזיותרפיה שאפשר כיום לעשות מרחוק, תזונה נכונה ומרחב שנותן פתרונות מקיפים מעבר למכוני כושר", מסביר פרידלר.
 
בנוסף, בגוד פארם החליטו להשיק במכונים חדר טיפולי ביוטי, להעסיק תזונאים שילוו את המתאמנות ולספק שירות של טיפולי פלסטיקה באאוטסורסינג. דברי סנדלר ופרידלר, בטווח המיידי ההשקעה ברכישה ובשיקום הרשת וההרחבה תעמוד על כ־10 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ?
    צורי צוריאל 07/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רמי לוי מרבה ערבים במדינה
    סגור
  • 2.
    אוי
    רפול 07/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רמי לוי תרם את חלקו המכובד להרס החקלאות. לכן כשאתם קונים ירקות ביוקר בכל מקום תדעו מי גרם לכך.
    סגור
  • 1.
    האשה טובעת בחובות סיבכה חצי עולם
    כמה אירוני 07/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והיא??? היאאאא מעבירה סדנאות העצמה??? נו באמתתתתת אם לא היה עצוב בטח היה קורע מצחוק...
    סגור