כסף וצרכנות

רשתות הפיצה הגדולות בישראל מתייקרות: איפה תשלמו יותר מעכשיו?

גם פיצה האט ופיצה דומינוס, שתיים מרשתות הפיצה הגדולות ביותר בישראל, מצטרפות לגל עליות המחירים בישראל. כמה תשלמו מעכשיו?
מערכת ice | 
פיצה (צילום pexels)
בזמן שכמעט כל מוצר בישראל מתייקר לאחרונה, גם הפוד קוסט של המסעדות מתייקר, וכתוצאה מכך כמעט כל עסק מזון שמוכר בישראל העלה את מחיריו לאחרונה. מי שמצטרפות לגל עליות המחירים הזה עכשיו הן רשתות הפיצה הגדולות בישראל - פיצה דומינוס ופיצה האט. כך פורסם היום (שני) ב"ישראל היום".
רשת פיצה האט העלתה את מחירי הפיצה המשפחתית שלה בממוצע של 5 שקלים, ואילו רשת פיצה דומינוס העלתה את מחירי כל הפיצות המשפחתיות בשקל בלבד. וזו לא העלייה האחרונה שעשתה רשת פיצה האט השנה, אחרי שכבר העלתה את מחיר המשלוח שלה ב-2 שקלים, מ-10 שקלים ל-12 שקלים.  
מדומינוס פיצה נמסר בתגובה לדיווח של "ישראל היום": "ביצענו עדכון מחיר מינימלי שהוא פועל יוצא של התייקרויות שכר העבודה, כלל חומרי הגלם העיקריים (קמח, גבינות ועגבניות) ומחירי האנרגיה. עדכון המחירים חל בעיקרו על הפיצות והינו בגובה שקל אחד בלבד לפיצה".
מרשת פיצה האט נמסר ל"ישראל היום": "אנו ברשת פיצה האט, עושים ונמשיך לעשות את מירב המאמצים כדי לשמור על מחירון יציב לקהל הלקוחות שלנו, תוך ספיגה של עליות המחירים במשק ככל שניתן. עקב השינויים הדרמטיים שחלו במחירי חומרי הגלם בארץ ובעולם ועלייה משמעותית בשכר העובדים, מחירי הפיצות עלו ב-5 שקלים".
"עלייה זו מתבצעת לאחר כעשור של שמירה על המחירים חרף עליות מחירים שונות במשק. לצד עלייה זו, הרשת מבצעת כל העת מבצעים והנחות עבור קהל הלקוחות, על מנת להציע מחירים אטרקטיביים למגוון הפיצות הרחב שלנו".
לסיכום נמסר: "נציין כי רשת פיצה האט הינה הרשת הגדולה ביותר בפריסה הארצית, המונה למעלה מ-100 סניפים, אנו גובים דמי משלוח נמוכים באופן יחסי לחברות אחרות בשוק ונמשיך לפעול באופן הטוב ביותר שאנו יודעים לטובת הלקוחות שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה