כסף וצרכנות

עוקץ אכזרי על חשבון רשות המסים: זו ההודעה המסוכנת

בהודעה מטעם רשות המסים נכתב: "בימים האחרונים מופצת הודעה, המתחזה להודעת תזכורת לזימון תור של הרשות, ובסופה מצוין כי ללקוח יש חוב בסכום מסוים שיקוזז מכספי המסים וכן הפנייה לקישור לפרטים". זה מה שעליכם לעשות
כפיר אדר |  2
שיטת עוקץ חדשה (צילום freepik, pexels)
גם אתם נפלתם לקורבן לעוקץ החדש על חשבון רשות המסים בישראל? ברשתות החברתיות פורסמה היום (חמישי) אזהרה רשמית ללקוחות רשות המסים בישראל ובה מפורט חשד להונאה שעלולה להגיע לכל מכשיר סלולרי בלי שום הפרעה.
בהודעה מטעם רשות המסים נכתב: "בימים האחרונים מופצת הודעה, המתחזה להודעת תזכורת לזימון תור של הרשות, ובסופה מצוין כי ללקוח יש חוב בסכום מסוים שיקוזז מכספי המסים וכן הפנייה לקישור לפרטים".
עוד נמסר: "שימו לב והיזהרו - לא מדובר בהודעה של הרשות. איך תדעו לזהות? שני סימנים בולטים: הראשון, רשות המסים לא שולחת הודעות עם פרטים מתוך התיק האישי של הלקוח. וככל שנרצה שהלקוח יראה מידע אישי אנחנו נפנה לאזור האישי באתר הרשות, בו ניתן לראות פרטים, רק לאחר הזדהות". 
סימן אזהרה נוסף שכדאי להיזהר ממנו, ופורסם על ידי הרשות: "אנחנו לא נבקש להזין נתונים או להזדהות במסרון אלא רק באזור האישי באתר". אם קיבלתם הודעה כזו, פעלו על פי ההנחיות ותוכלו להימנע מעוקץ על חשבונכם.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אם רשות המסים לא היתה נוקטת שיטות דומות. לא היו חיקויים
    עכג 05/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השיטות שלה לא פחות דפוקות
    סגור
  • 1.
    צדק מוכח
    חלמנייצקי 05/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מקור ובסיס השינאה ליהודים האנטישמיות היא בהיתנהגות שלהם שמצדיקה את היחס אליהם .
    סגור