כסף וצרכנות

דור הזהב: עובדי פלאפון לימדו אזרחים ותיקים לטפל בנייד

עובדי חברת פלאפון לימדו את דיירי משען כיצד לטפל בעצמם בתקלות שאזרחים ותיקים רבים מגיעים איתן למעבדות. מהן התקלות המובילות?
מערכת ice | 
קשישים
עובדי חברת פלאפון ערכו סדנה ייחודית לאזרחים ותיקים במשען רמת אפעל, בה לימדו אותם תיקונים פשוטים שהם יכולים לתקן בעצמם, במטרה לחסוך מהם להגיע עם הסמארטפונים למעבדות לתיקוני טלפונים, בהן עלולים לגבות מהם תשלום. 
בין השאר לימדו עובדי פלאפון דברים כמו גיבוי נתונים של תמונות, אנשי קשר והודעות וואטסאפ, והימנעות מלחיצה על קישורים זדוניים. את חומר הלימוד לסדנה הכינו בחברת פלאפון על סמך דו"ח התקלות, המבוסס על ניסיונה בטיפול באלפי תקלות בכל סוגי המכשירים: פלאפון מפעילה 24 מעבדות שירות מוסמכות ברחבי הארץ, כולל את מרלו"ג התיקונים הגדול בישראל, ומטפלת בכ-100,000 מכשירים בשנה.
עפ"י הדו"ח, כ-20% מהלקוחות (רובם בגילאי 60+) פונים עם תקלות שניתן לסדר לבד ובצורה די פשוטה. הבעיות הנפוצות הן: החלשה של השמע, אין קליטה לשיחות יוצאות או נכנסות, אין Wi-Fi, אין קליטת אינטרנט ללא Wi-Fi או מסך חשוך – כל הבעיות הללו נגרמות בגלל שינוי של ההגדרות בטעות והנציג מסדר אותן במקום ללקוח ללא תשלום.
בעיה נוספת שאינה מצריכה תיקון היא התרוקנות מלאה של הסוללה – במרבית המקרים הלקוחות טענו את המכשיר כדקה או שתיים, כשהזמן הנדרש עד להפעלת המכשיר הוא טעינה של 10 דקות לפחות.
כ-18% מהפונים למעבדות של פלאפון לא גיבו את הוואטסאפ שלהם – חלק לא הפעילו את הגיבוי מעולם וחלק פשוט כיבו את הגיבוי במכוון. הדבר עלול לגרום לאיבוד כל ההודעות במעבר למכשיר חדש.
כ-2% שומרים את כל אנשי הקשר שלהם או את חלקם רק על גבי המכשיר, ללא גיבוי במייל, מה שעלול להשאיר אותם ללא אנשי קשר במעבר למכשיר חדש.
כ-5% מהלקוחות שמגיעים לתקן את המכשיר לחצו על הקישורים בהודעות פישינג/ספאם וכתוצאה מכך המכשיר שלהם נתקע, האט את פעילותו או שחלק, ואפילו כל, הנתונים שבמכשיר נמחק. במידה והלקוח גיבה את הנתונים במייל, לרוב ניתן לשחזר אותם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה