כסף וצרכנות

קרפור בבשורת ענק: זה כרטיס האשראי החדש שלה

לקראת השקת רשת המזון הבינלאומית קרפור בישראל, הממונה על התחרות אישרה את שיתוף הפעולה בין אלקטרה צריכה, כאל ובנק הפועלים שיקימו מועדון לקוחות משותף תחת קרפור ישראל, אורי קילשטיין: "בשורה משמעותית לצרכנים הישראלים, שיוכלו ליהנות, לראשונה בישראל, מהטבות חסרות תקדים ברשתות מזון, אופנה וחשמל"
מערכת ice |  11
אורי קילשטיין מנכ"ל קרפור ישראל (צילום ענבל מרמרי, shutterstock)
אלקטרה מוצרי צריכה מדווחת היום (שני), כי שיתוף הפעולה עם חברת כאל ובנק הפועלים להקמת מועדון לקוחות מבוסס כרטיס אשראי חוץ בנקאי אושר על ידי הממונה על התחרות, עו"ד מיכל כהן. כרטיס האשראי החדש יונפק על ידי כאל ללקוחות ביט וללקוחות הרשתות הקמעונאיות של קבוצת אלקטרה מוצרי צריכה, ויכללו בו לקוחות מועדון ביט-קארד ולקוחות מועדון Family 365.
ליבת מועדון הלקוחות תיכלול את רשת קרפור ישראל, הצפויה להשיק את סניפיה בשבוע הבא, וכן את כלל הרשתות המופעלות על ידי הקבוצה: מחסני חשמל, שקם אלקטריק, סבן אילבן, קולומביה, אדידס ועוד, מה שהופך אותו למועדון לקוחות ראשון מסוגו הכולל רשתות מזון, אופנה וחשמל תחת קורת גג אחת. במקביל לכך, החברה בוחנת הוספת רשתות ופעילויות נוספות למועדון.

כפי שדווח על ידי אלקטרה, בשנתיים הראשונות לפעילות המועדון, החברה תהיה זכאית לקבל מענקי רשת ביטחון ומענקי יעדים אשר עשויים להבטיח לה תקבולים נטו (לאחר החזר הוצאות הכלולות במענקי רשת הבטחון), בסכום של כ-30 מיליון שקל בכל אחת מהשנים. בנוסף, תהא החברה זכאית למענק המותנה בעמידה ביעדי ביצוע, בסך של עד 50 מיליון שקל, במשך תקופת ההסכם, בהתאם לסיכום בין הצדדים.
אורי קילשטיין, מנכ"ל קרפור ישראל: "מועדון הלקוחות הוא בשורה משמעותית לצרכנים הישראלים, שיוכלו ליהנות, לראשונה בישראל, מהטבות משמעותיות ברשתות מזון, אופנה וחשמל באמצעות שימוש בכרטיס מועדון אחד. בסיס הלקוחות של ביט, עוצמתה הקמעונאית של קבוצת אלקטרה מוצרי צריכה, יחד עם יכולותיה הטכנולוגיות של כאל, מובילים להצעת ערך חדשה אשר תחזק את התחרות בענף הקמעונאות בישראל".
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    קרפור בערד
    יוסי 08/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתמול פתחו בערד קרפור,ואי אפשר לתאר את השמחה של האנשים כאן.בערד יש סופר סל דיל ממש לא נעים השרות והניקיון והקניה שם.עכשיו קרפור יותר נקי, יותר שרות,ממוזג ונעים.הלוואי ויצליחו. תמיד היה חסר בערד רשת טובה.
    סגור
  • 7.
    קארפור שמרפור, הכל אותו חרא
    רן 05/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שיביאו לפה גם עוד 20 שמות נוספים של מתחרים, כל עוד זו מדינת ישראל, המחירים יהיו מחירי גניבה, לא יעזור שום דבר, מי שרוצה לחיות לפי מחירים של חו"ל צריך לעבור לחו"ל
    סגור
  • 6.
    כרטיס אשראי
    רותי 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברשותי כרטיס daily מה עושים איתו?
    סגור
  • 5.
    כאל???
    יאשה 05/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא תודה! יש לי ניסיון רע איתם!
    סגור
  • 4.
    קודם שיפתחו סניפים. אני לא רואה שזה קורה (ל"ת)
    דניאל 05/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 3.
    כואב לי הכוס משרה וביבי (ל"ת)
    כואבלי 05/2023/02
    הגב לתגובה זו
    4 6
    סגור
  • אנסו אותך, מסכנונת? (ל"ת)
    . 05/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מעתיקים את הראל ויזל
    מציצן 05/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בדיחה אנשים בקושי סוגרים את החודש מחפשים לדחוף להם עוד מינוס אייי יאיי לא ליפול לשטות הזו ולא לאסוף כרטיסי אשראי לא תראו מינוס בדוק
    סגור
  • 1.
    כרטיס אשראי
    רותי 05/2023/01
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מר קילשטיין יקר ומה אנחנו אמורים לעשות עם כרטיס ישראכרט דיילי שמאפשר לגיל השלישי 5 אחוז הנחה בקנייה במגה וגם קש באק ממכל הקניות בכרטיס וגם משלוחים בעשרה ש"ח. איפה כל התנאים האלה שגרמו לנו לקנות רק במגה?
    סגור
  • ~~צודקת, אבל... את אלקטרה לא מעניין כלום חוץ מהרווח! ~~ (ל"ת)
    שמפו 05/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • קרפור?
    שושי 05/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הייתי היום בקרפור ולא נהנתי
    סגור