כסף וצרכנות

כמה תשלמו על מנה במסעדה לעומת ההזמנה שלה בוולט?

מבצע שבדיעבד התגלה כרלוונטי רק לחברי מועדון, ההפרש שלוקחת וולט על המשלוח, והחוק שכדאי שכולם ידעו כשהם מזמינים בגדים | הצרכנים מדברים
מערכת ice | 
מסעדה (צילום pexels)
הלקוח תמיד צודק זה נכון, אבל השאלה מה קורה עם זה? לקוחות בקבוצת הפייסבוק "איך זה נראה באמת?" ממשיכים מדי יום לשלוח תלונות לרשתות השיווק, המסעדות, ועוד חנויות ממגוון תחומים. 
מבצע ידוע למי שיודע
הגולשת ריקי פלניצקי סיפרה כי הגיעה לחנות של רשת כלי הבית נעמן, וראתה מבצע 1 פלוס 1, אבל "בקופה המוכרת מעדכנת אותי שזה רק לחברי המועדון. מחזירה אותה לשלט ומראה לה שזה לא כתוב בשום מקום. המוכרת פותרת אותי ב-'זה ידוע'".
"אז לא", אומרת ריקי. "זה לא ידוע וזה גם עבירה על החוק. מיותר לציין שיצאתי בידיים ריקות והלכתי לחנויות שלא מטעות כך את הציבור".
לשבת (בבית) או (ללכת) לקחת?
הגולשת מאיה פייגין רצתה להזמין אוכל מקסיקני ועל הדרך גילתה מהו ההפרש בין מנה שקונים ממסעדה לבין אותה מנה בהזמנה בוולט. וולט כזכור לוקחים עמלה מבית העסק בגובה 27%, שמכניסה לעיתים עסקים לדילמה: האם למכור במחיר הרגיל ללא וולט, או להרוויח פחות על מנה ולמכור יותר בעזרת שירות המשלוחים?
חוק הטיקט
הגולשת שחף שביט הזמינה גופייה מאתר האופנה טרמינל X ושילמה 199.90 שקל. כאשר הגיע אליה המוצר, שמה לב שעל הטיקט שצמוד לגופייה נקוב מחיר נמוך יותר - 99.90 שקל בלבד. בתגובות הזכירו לה חברי הקבוצה את החוק שכדאי לשים לב אליו: במקרה שעל המוצר נקוב מחיר נמוך יותר מהמחיר המוצע בחנות או באתר, הצרכן ישלם את המחיר שעל הטיקט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה