כסף וצרכנות

ערוצי ספורט 1 ישודרו גם בסלולר? השר קרעי בדרישה למען החיילים

שר התקשורת, שלמה קרעי, פנה לאדר זהבי, מנכ"ל גוף השידור "צ'רלטון" על מנת שיאפשר צפייה בחמשת ערוצי השידור של גוף השידור גם בסלולר. הפנייה של קרעי מגיעה על רקע פניות רבות שהתקבלו אצלו בנושא, בעיקר של חיילים
מערכת ice | 
שלמה קרעי
על פי פרסום במאקו, שר התקשורת שלמה קרעי פנה לגוף השידור "צ'רלטון" ובו ביקש מהם לאפשר צפייה בערוצי השידור שלהם גם במכשירים ניידים. בבעלות הערוץ 5 ערוצים שמשדרים אירועי ספורט רבים בארץ ובעולם.
בבעלות גוף השידור 5 ערוצים הזמינים ב- yes, hot, פרטנר TV וסלקום TV. הפנייה של קרעי מגיעה על רקע פניות רבות שקיבל, בעיקר מחיילי צה"ל שמעוניינים שהחברה תשדר את הערוצים גם בסלולר לעומת המצב הנוכחי בו גוף השידור משדר את ערוציו רק בטלוויזיה.
במכתב ששיגר קרעי למנכ"ל גוף השידור, אדר זהבי הוא ביקש לדעת: "האם ומתי תתאפשר צפייה בתכנים של צ'רלטון על גבי רשת סלולרית, בפרט לטובת חיילי צה"ל והדור הצעיר".
כזכור, פניית השר קרעי מגיעה לאחר שהתקיימה פגישה בינו לבין זהבי בסוף חודש ינואר השנה. השניים דנו ברפורמה המתוכננת שהשר קרעי מוביל בלוח השידורים והשר קרעי העלה גם אז את בקשתו לאפשר צפייה בערוצים בסלולר: "דפוסי הצפייה כיום, בעיקר של צעירים, משתנים - בין היתר בעקבות נדידה ממכשירי טלוויזיה לטלפונים ניידים ולטאבלטים, אשר בהם השירותים שלכם כיום אינם נתמכים, גם עבור צרכנים שכבר שילמו עבור צפייה בתוכן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה