כסף וצרכנות

לשכת סוכני הביטוח פותחת מוקד טלפוני מיוחד לנושא רעידות אדמה

בעקבות רעידת האדמה שהורגשה גם בישראל, לשכת סוכני הביטוח פתחה קו טלפוני לפניות כלל הציבור וסוכני הביטוח, להתייעצות והכוונה בנושאי רעידת אדמה וביטוחי דירה
מערכת ice | 
רעידת אדמה (צילום shutterstock)
בעקבות רעידת האדמה ההרסנית בטורקיה, התעוררה דאגה בקרב רבים בישראל לסיכון לחייהם ורכושם, במיוחד באיזור הגיאוגרפי שלנו המועד לרעידות אדמה. מומחים טוענים כי רעידת אדמה משמעותית כאן בארץ היא לא שאלה של "אם", אלא מתי.
לאור הדאגה הרבה והשאלות שהתעוררו בקרב הציבור, לשכת סוכני הביטוח החליטה על פתיחתו של מוקד טלפוני לפניות ציבור וסוכני ביטוח, להתייעצות והכוונה בנושא רעידת אדמה וביטוחי דירה, וכן גם בנושאים הקשורים למזג האוויר הסוער וביטוחי רכב ודירה.
המוקד, שמספרו 04-8405495, יפעל בימים ראשון עד חמישי השבוע בין השעות 09:00-16:00, ויספק מענה מקצועי בשלוש שפות: עברית, ערבית ורוסית.

בתוך כך, בעקבות ההתרחשויות, מומחים בתחומי הבינוי והנדל"ן בארץ הביעו היום את דעתם על המוכנות של ישראל להתמודד עם רעידות אדמה חמורות יותר. רוני מזרחי, נשיא לשכת הקבלנים ובעלי קבוצת "מזרחי ובניו", אמר: "הרוב המכריע של הבניינים בישראל הינם נטולי ממ"דים או אפילו מקלט נגיש. זהו אתגר לאומי ממדרגה ראשונה לממשלת ישראל ולרשויות המקומיות, כי אם חלילה מוקד רעידת האדמה היה אצלנו, אזי היו רבבות נפגעים ונזק במיליארדים רבים שהיה מחזיר את כלכלת ישראל אחורה בעשרות שנים". 
צאלה רוזנבלום עמור, משנה למנכ"ל חברת מ. אביב, הוסיפה: "אני קוראת לכל 80 העיריות במדינת ישראל ללכת בעקבות עיריית ירושלים שהעניקה במהלך השנתיים האחרונות עדיפות להתחדשות עירונית בכל בשכונות הוותיקות נטולות הממ"דים, כולל קיצור הליכים ליזמים והקבלנים. רק מהלך שכזה יוכל להבטיח את שלומם של אזרחי מדינת ישראל בבוא יום פקודה".
 
ניר שמול, מנכ"ל החברה לפיתוח והתחדשות עירונית, אמר "ההירתמות המהירה של המדינה היא צעד הכרחי ודחוף לשמירה על חיי אדם, הבוקר יותר מכל בוקר אנחנו מבינים זאת: הגיע הזמן לצד מחיר למשתכן, להתחיל לבצע מחיר למתמגן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה