כסף וצרכנות
חברת החשמל בדרך למהפכה: זה השירות שתקבלו בקרוב
לראשונה בישראל: חברת החשמל מכניסה רובוט שיחה חופשית למערך שירות הלקוחות. הפיילוט יאפשר יצירת שירות לקוחות וירטואלי ואוטונומי המבוסס על Generative AI (בינה מלאכותית יצירתית) המסוגל לנהל שיחה חופשית בדומה לנציג אנושי
חברת החשמל וחברת הסטארט אפ הישראלית "אינפריס" הודיעו על שיתוף פעולה ויציאה לפיילוט חדשני של הטמעת טכנולוגית בינה מלאכותית מתקדמת מסוגה מבוססת Generative AI.
מדובר ברובוט שיחה בעברית, המסוגל לנהל שיחה חופשית בדומה לנציג אנושי. בשלב ראשון, הפיילוט החדשני יכלול הטמעה של הטכנולוגיה במוקדי שירות 103 של חברת החשמל ובשלב השני, בהתאם לתוצאות הפיילוט, החברה תשלב את הרובוט גם במרכזי קבלות קהל ונקודות קצה נוספות ברחבי הארץ.
חברת החשמל שמה לה למטרה לשפר את השירות ללקוחותיה, בכל הערוצים האפשריים על מנת לשפר את זמני ההמתנה ולספק מענה זמין ומהיר. לטכנולוגיה תפקיד משמעותי בשינוי , והיא מאפשרת לבצע הליך ידידותי ומקוצר ללקוח.
הפיילוט יאפשר יצירת שירות לקוחות וירטואלי ואוטונומי המבוסס על Generative AI (בינה מלאכותית יצירתית) המסוגל לנהל שיחה חופשית בדומה לנציג אנושי: בפיילוט תיבחן אפשרות להטמעת הנציג הווירוטאלי כנציג שירות במוקד 103, במטרה לקצר את זמני ההמתנה למינימום האפשרי תוך מענה בסגנון אנושי למגוון סוגיות בהן לא נדרשת התערבות אנושית, כגון פרטי לקוח, בירור מצב חשבון, ביצוע תשלומים ועוד, והכל משיחה חופשית של הלקוח ללא הקלדות. הפיילוט הוא ראשון מסוגו בעולם לחברה בסדר גודל כזה, המטפלת במאות אלפי שיחות למוקד מדי שנה והמספקת שירותים למעל שלושה מיליון לקוחות בארץ.
אורן הלמן, סמנכ"ל שירות שיווק ורגולציה, מסר: "אנחנו בחברת החשמל, ביחד עם יחידת החדשנות בחברה, פועלים לשיפור ערוצי השירות השונים ללקוחות באמצעות אפשרות לשירות עצמי וחדשני כמו בווטס אפ, עמדות משולבות בשירות מרחוק, ושליחת חשבונית במסרון. המהלך הזה הוא פורץ דרך משום שהוא ישפר בצורה משמעותית את חווית הלקוח, ישפר את השירות והכל במשאבים מינימליים ובהתאם לבחירת הלקוח״
"אנו גאים להוביל פרויקט מהפכני שכזה יחד עם חברת החשמל שהיא מהגדולות והמבוססות במשק הישראלי", מספר ניסן ירון, מנכ"ל Inpris. "שמחנו לגלות שחברת החשמל מבקשת לאמץ ולקדם טכנולוגיות חדשניות באופן מרשים עבור לקוחותיה. סוכני הבינה המלאכותית )HumAIns) מפתחים יובילו שיפורים רבים באיכות החיים של כולנו, באמצעות מענה מהיר שמעניק חוויה מיידית ומקצועית, מבלי לוותר על תכונות אנושיות כגון התייחסות אישית ללקוח והתאמת השירות לצרכיו - דברים שמקדמים חווית לקוח חיובית יעילה וכוללת".
עוד ב-
עוד הוסיף: "ביטול הצורך להמתין לקבלת שירות, בעיה כלל עולמית במגוון תחומים, יחד עם שירות לקוחות יעיל, היא אחד הדברים המתסכלים ביותר בשירות לקוחות. סוכן הבינה המלאכותית האוטונומי הוא צעד ראשון בדרך לעתיד ששם את החוויה האנושית במרכז ההוויה".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(6):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
6.בינהבאנדי 02/2023/06הגב לתגובה זו0 0כבר מרוב בינות מלאכותיות ורובוטים, הסרט' שליחות קטלנית' יהפוך מציאותי...סגור
-
5.אל תעופו מהר מדיאל תעופו מהר מדי 02/2023/05הגב לתגובה זו1 0אלף בוטים לא יוכלו לכבות שרות גרוע. לאט לאט. זה מסוג השיחות שמובילות לשום מקום. ללא כוונה רצינית לטפל ולסייע ללקוח הבוט הוא רק עוד כלי להתשת הלקוח. מספיק עם האריות.סגור
-
4.שירות לקויעליזה שבו 02/2023/05הגב לתגובה זו2 1חבר רק רובוט שיעשה את העבודה שלהם בושה וחרפה תתביישו לכם בגלל זה פעולה פשוטה של הוספת אישה לחשבון חשמל לבעלה לוקח מספר שבועות לתת מענה כול אחד מעביר למישהו אחר מאיימל. להודעות לווצאפ בכלל שאומר נציג יצור קשר איתך לקבל מענה בהמתנה יחזרו אליך ב 3 שעות הבאות וכול זה מוסיפים רובוט על מה משלמים לכם בדיוקסגור
-
3.מביאים עוד אידיוט לחברת החשמל מספיק יש שם מלא אידיוטים (ל"ת)אל מבחוח 02/2023/05הגב לתגובה זו4 2סגור
-
2.בינהיעקבד 02/2023/05הגב לתגובה זו2 0וכמה נשלם על הפעלת השירות הזה שלא כולם משתמשים בו?סגור
-
1.עוד זלזול בלקוחעמירם1 02/2023/05הגב לתגובה זו4 0יש אופנה של צמצום הוצאות, לא חשוב מי יקרה לשרות. אנחנו נסבול משרות גרוע והחברות יפרסמו שהן משפרות.סגור