כסף וצרכנות

בשורה לעסקים: נגיד בנק ישראל הציג תכנית להאצת הצמיחה במשק

במסגרת השיחה שהתנהלה בין נגיד בנק ישראל ליו"ר נשיאות המגזר העסקי, הסכימו השניים כי אחת ממטרות העל העומדות בפני המשק הישראלי היא העלאת פריון העבודה בישראל
מערכת ice | 
תכנית להאצת הצמיחה במשק (צילום דוברות נשיאות המגזר העסקי)
נגיד בנק ישראל, פרופ' אמיר ירון נפגש היום (ג') עם יו"ר נשיאות המגזר העסקי, דובי אמיתי וחברי הנשיאות, וסקר בפניהם את המלצותיו לצעדי מדיניות מאקרו – כלכליים. במהלך המפגש הציג הנגיד את המלצותיו לממשלה מתוך "תוכנית בנק ישראל להאצת הצמיחה במשק" בפני חברי נשיאות המגזר העסקי.
לאחר מכן, יו"ר נשיאות המגזר העסקי הציג את המהלכים הכלכליים הנחוצים בעת הזו, בדגש על צעדי מדיניות פיסקליים אשר ביכולתם להניע את המשק. במסגרת השיחה שהתנהלה בין נגיד בנק ישראל ליו"ר נשיאות המגזר העסקי, הסכימו השניים כי אחת ממטרות העל העומדות בפני המשק הישראלי היא העלאת פריון העבודה בישראל.
מוקדם ותר החודש, דובי אמיתי התייחס לנקודות שהוצגו בתכנית הכלכלית לטיפול בהתייקרויות במשק של נתניהו וסמוטריץ' ואמר: ״אני מברך את ממשלת ישראל בהכרזתה על מהלכים ראשוניים אשר נועדו להוזיל את עשיית העסקים בישראל, אך הדבר דומה להנחת חוסם עורקים על פצוע לצורך עצירת הדימום הראשוני. כלכלת ישראל זקוקה לטיפול מקצועי ואיכותי שצריך לבוא לידי ביטוי בפיתוח מנועי צמיחה למשק, לטובת המגזר העסקי אשר נושא על גבו את הכלכלה הישראלית. רק באמצעות שיתוף פעולה בין ראשי המשק - נשיאות המגזר העסקי, ההסתדרות והממשלה ניתן יהיה להביא בשורה למשק שתוביל לוודאות ויציבות עסקית״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה