כסף וצרכנות

מקדונלד'ס מטריפה את הרשת: כך נראה הסניף הראשון מסוגו בעולם

מקדונלד'ס פתחה את הסניף האוטונומי הראשון שלה בטקסס והטריפה את הרשתות החברתיות עם תיעוד נדיר שעלה לטיקטוק: צפו
מערכת ice | 
מקדונלד'ס (צילום shutterstock)
מקדונלד'ס פתחה לאחרונה את הסניף הרובוטי הראשון שלה בעולם בפורט וורת' שבטקסס, והטריפה את הרשתות החברתיות אחרי שמשתמש בטיקטוק שיתף הצצה ייחודית.
האוכל בסניף מגיע לסועדים באמצעות מסוע בחלון שנפתח, ויש מכונות אוטומטיות שבאמצעותן אפשר להזמין ולשלם. במקום אין מקומות ישיבה, כל הארוחות הן טייק אווי, ולא תראו אף בן אדם נותן שירות. המקום היחיד בסניף בו יש עובדים הוא המטבח.
קית' ואנצ'ק, זכיין המפעיל את המסעדה האוטונומית, סיפר: "הטכנולוגיה במסעדה לא רק מאפשרת לנו לשרת את הלקוחות שלנו בדרכים חדשות וחדשניות, אלא נותנת לצוות שלנו את היכולת להתרכז יותר במהירות ובדיוק ההזמנה, מה שהופך את החוויה למהנה יותר עבור כולם".
בסרטון שהעלה לטיקטוק המשתמש @foodiemunster, ניתן לראות את המסעדה ריקה לגמרי מאנשים, אין מקומות ישיבה בפנים, ומכונה מוציאה לאנשים את האוכל במק דרייב. הסרטון נפתח במשפט: "הדרך שבה אנחנו אוכלים מקדונלד'ס יכולה להשתנות לנצח".
אותו סרטון הפך לוויראלי במיוחד כשצבר כבר מעל ל-1.3 מיליון צפיות. הדעות של העוקבים היו חלוקות, כשחלק טענו כי לא יהיה מענה במצב של תקלה או טעות בהזמנה, וחלק דווקא אהבו את הרעיון וטענו כי זה דווקא ידייק את ההזמנות ויעניק להם שירות מהיר יותר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה