כסף וצרכנות

רמי לוי יוריד מחירים? אלו המוצרים שהבטיח להוזיל

בראיון שקיים הבטיח בעלי רשת 'שיווק השקמה': "אנחנו עושים את זה כל השנה, ולא רק עכשיו. אם יש יצרן שרוצה לעלות מחיר, ואין לזה הצדקה בכלל, אנחנו לא מעלים את המחיר, ואם הוא רוצה לבטל מבצעים, גם לזה אנחנו לא מסכימים". ומי האשם במצב לדעתו?
כפיר אדר |  16
רמי לוי שיווק השקמה (צילום יחצ)
יצרניות ויבואניות המזון הגדולות בישראל הודיעו בזו אחר זו כי הן מעלות את המחירים לקמעונאים, מה שבסופו של דבר מתגלגל אל הצרכנים. היום (רביעי) בריאיון לאולפן ynet, התייחס רמי לוי, בעלי רשת שיווק השקמה לגל ההתייקרויות והסביר מה הוא מתכוון לעשות ומה ההמלצה שלו ללקוחות.
"אנחנו לא נלחמים עם אף אחד, פשוט דואגים לתת לצרכן שלנו את הסל הזול ביותר. אצלנו לא העלו מחירים. להתחייב שלא אעלה מחירים? אני יודע להתחייב שאני נותן את הסל הזול במדינה לאורך כל הדרך, ועל זה אני מתחייב".

על מוצרי היסוד הסביר: "כל מה שקשור למוצרי יסוד, אצלנו לא יעלו המחירים, אלא להפך, נעשה מבצעים מעמיקים ואפילו נוריד את המחירים. אנחנו עושים את זה כל השנה, ולא רק עכשיו. אם יש יצרן שרוצה לעלות מחיר, ואין לזה הצדקה בכלל, אנחנו לא מעלים את המחיר, ואם הוא רוצה לבטל מבצעים, גם לזה אנחנו לא מסכימים".
הירידה ברווחים: "זה נכון שלקראת החגים עשינו מבצעים מעמיקים וירדנו בגלל זה ברווח הגולמי. אנחנו היחידים שירדנו ברווח הגולמי כי הורדנו מחירים לצרכן. אבל זה מה שנעשה לכל הדרך כדי לחזק את היסודות של העסק השלי - שהם הצרכנים. המדינה אשמה. יש מכסים ומיסים מסביב שלא צריכים להיות. ברגע שיורידו הכל תהיה תחרות יותר מסיבית והייבוא יהיה חופשי. המחירים יירדו באחוזים רבים כי תהיה כלכלה חופשית. בסוף מדברים על זה שאנחנו יקרים יותר משאר מדינות ה-OECD ב-30%, וזה הכל מהרגולציה והמיסים שהמדינה משיטה עלינו".
תגובות לכתבה(16):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 16.
    לא שמים חתול לשמור על השמנת
    אימן 12/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רשתות השיווק כולל קמי לווי מקבלות הנחות של עד40אחוז והנחות יעדים מהמנופולים בשוק בשביל לשבור כל היצרנים הקטנים וגורמים לעליית מחירים במשק
    סגור
  • 15.
    בדוק לא הכי זול במדינה ולא הכי טוב
    אלברט מהצפון 12/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המחיר לא הכי זול,הסחורה באיכות ירודה,השירות גרוע,הניקיון על הפנים,כן הרבה פרסום ולא יותר
    סגור
  • 14.
    אין על רמי לוי הוא דואג לארחים. לעם
    א 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מספיק אם עלית המחירים.
    סגור
  • 13.
    רמי לוי
    אזרח ותיק נכה 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רחוק מלהיות זול. גם המחירים לא מסודרים ליד המוצרים,רושמים מבצע ובקופה איזה מבצע?חרטה לא מופיע כלום לא נהנתי מהקניה הכל יקר אצלו...
    סגור
  • 12.
    רמי לוי כמסתמן רוצה לחסל תוצרת כחול לבן
    אסתיה 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 4
    כיבואן הוא מוכר את התוצרת שלו וכמסתמן מרוויח הרבה יותר מתעשיית המזון הישראלית יותר מחקלאי ישראל ורשתות המזון שאינן מייבאות מוצרי מזון. כאשר הצליח בעזרת הצינור לפגוע באוסם זמן קצר לאחר מכן העלה את מחיר הפסטה שלו עכשיו הוא מנסה לחסל כמסתמן את שופרסל הרוכשת את מוצריה מתעשימת המזון המקומית. רמי לוי כמסתמן מכוון בשיטת הפעולה הזאת ליצירת הרבה משךחות מפוטרים שלא יוכלו לממן מזון לילדיהם ולהם ויצטרכו למכור את בתיהם לעשירים או לגויים כדי לתת פסטה או פתיתים לילדים שלהם. או קיי אולי אני קיצונית אך זאת המשמעות של חיסול תעשיית המזון הישראלית והחקלאות רעב בארץ ומאות אלפי מפוטרים שתמנע מהם היכולת לממן את המשכנתה ויצטרכו כמו עניי ישראל לצפות לתרומת נדיבים שבעצמם יפלו בגלל שיטות עבודה אלו של מי שמתגאה שהתחיל את העסק שלו בשביל שאנשים כמו אמא שלו יוכלו לקנות יחידה אחת של רסק עגבניות במחיר שמוכרים כמויות הוא פועל הרבה שנים בשיטת מכירת כמויות כדי להוזיליחידה אחת, כמסתמן ממש כמו שעשו לאמא שלו. שימנע מהם
    סגור
  • טען עוד
  • 11.
    קשקשן, מפחד מכניסת קארפור (ל"ת)
    דין 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 10.
    עבודה בעניים
    ע.מ. 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כולם עובדים על הצרכן אין סופר שלא ניצל את המצב והעלה את המחירים במיוחד רמי לוי שעובד על כולם והעלה מחירים של כל המוצרים של המותג שלו.
    סגור
  • 9.
    כתבת יחצ"נות שמיועדת להלל את האוליגרך
    רמי לוי -> רמאי לוי 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כשהם רושמים "הסרת רגולציה" הם מתכוונים לכך שרמי לוי יהיה רשאי למכור מוצרי יסוד במחירים גבוהים כי זה מה שאוליגרכים כמוהו תמיד רוצים לעשות..
    סגור
  • 8.
    קונה אצלו 3 פעמים בשבוע
    מממ 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    6 1
    כל המותג הפרטי עלה במחיר. מוצרים יוקרו באחוזים מטורפים . נקניק באריזה שהיה עולה 10 שח. עולה 14 שח .קוסקוס. פתיתים .שימורים הכל מותג פרטי עלה.. העיקר הוא דורש מהמותגים לעשות מבצעים...על המותג כמעט ואין מבצעים
    סגור
  • 7.
    רמי לוי עובד על כולם בעיניים
    מיקה 12/2022/22
    הגב לתגובה זו
    2 3
    מבצע יהיה בערך על 3 קופסטות קורנפלקס ואז…״נגמר המלאי….״ וככה עם הירקות וכו׳
    סגור
  • 6.
    הוא רק אומר ןלא מקיים (ל"ת)
    אורלי עבו 12/2022/22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 5.
    גרגרי חומוס פיתות ועוד הרבה מוצרים עלו אצלך ביות מ 30%
    חחח. . לא עלו 12/2022/22
    הגב לתגובה זו
    4 0
    רמי כפי הנראה התנתקת מהצרכנים שלך. גרגרי חומוס עלה מ10 שח ל15 שמן עלה מ 4 שח ל 8 שח פיתות עלה מ 9 שח ל 13 שח והרשימה עוד ארוכה, ולא אכפת לי אם קוראים לזה ביטול מבצעים או עלית מחיר
    סגור
  • 4.
    מותגים
    דוד ש 12/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אני אוהב לקנות ברמי לוי ובמיוחד את מותגי הבית. זולים ומעולים ! ממליץ לכל צרכן לנהוג כמוני, רווח נקי לכיס ההפרש.
    סגור
  • 3.
    מעלה מחירים ועוד איך !!
    משה נדב 12/2022/22
    הגב לתגובה זו
    10 0
    רמי לוי מתגאה שמנסה לשמור על המחירים,לדוגמא-סוכרזית סטיביה אריזת 100 שקיות מחירה היה 24.90 ש"ח, היום מחיר אריזה זו 29.9 ש"ח, התייקר או לא ??
    סגור
  • 2.
    אנחנו יקרים מדינות האוסידי במאות אחוזים! מאות! (ל"ת)
    רוניוד 12/2022/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    איך הורדנו מחירים בשופסל
    גבריאל 12/2022/21
    הגב לתגובה זו
    6 0
    בכאילו. הורדנו כמה מחירים שלפני כמה חודשים העלינו ועדיין יותר יקרים ולעומת זה העלינו מאות מוצרים וביטלנו את המבצעים הקבועים 2 ב או 3 ב ממש בוטלו .
    סגור